Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Jumaat, Ogos 22, 2014

22 hb 8 2014

Hr pertama di sunway pyramid jubli 2014
Alhamdulullah...22 hb bertolak dr terengganu ke kl ..
Bertolak sebuah kete je...my sis dah tolak kelmarin...jd kita lambat 1 hr sebb ingt nak blik lewat 1 hr lah ya..
Tolak pergi dlm kul 10 pg gak tunggu si somi balik kije dulu...hr ni terlampau rajin lah tu leh masak nasi lomak nak bawak bekal makng dlm perjalanan....
Alhmdulillah perjalanan pergi agak lancar dlm kul 7 sampau quarters bomba damansara..
Menginap di umah prisma..tingjat 5 macam biasa rest rest..sampai sampai sana
.bomba sini buat open raya loo
Alhamdulillah masa ni dah sampai rnr pahang...dah nak.masuk karak rest sebentar  ...trip ni abg tk letih sgt leh gilir gilir naik kete dgn mat fakihah ni..


Suka sgt budak kecik ni mkng....best kata nyer nasi lomak ni..erkm bangga gak rasenyer..



Alhmdulillah ptg dlm kul 7 sampai kuarters..


Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...