Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Isnin, Ogos 11, 2014

11.8 .14hr raya sekolah aliya

Alhmdulillah prepair untuk buat puding sikit atar sekolah liya
Alhmdulillah dah boleh siap..doh puding umi..google cr resepi tut tut pakia hentam je bubuh bahan bahan tak.menjadi kuciwa...


Sebb nyer tengah tengah buat agar agar ..sibuk.di dapo..ada tamu datangm..hua hua 

Dah lah nak.cepat kul 9 belum buat apa apa lg ..kul 1 kene atar sian aliya...tak jadi jugak.specell untuk.liya dan kawan kawan sekolah dia..

Apa apa harap.aliya dan kawan serta guru guru happy ya..


Lama sgt tak buat agar agar ni..tak.jadi lah huhu sedih sgt rase nyer



Ni tak.puaih hati buat puding kli ni...

Tak tau rase camna huhu


Raya ke 3 kampung halaman

Alhmdulillah raya ke 3 tahun ni..sgt meriah...

Berjlan umah keluarga sanak saudara...

Hari raya ke 3 ke umah pok wan...pok sedara liya buat umah terbuka selesai majlis terus blik ke umah gong badak sekejap....

Umah ayoh ngoh...sempat gok gi raya jap lps gi umoh terbuka pok wan

Indahnyer kuasa mu ya allah

Dalam duk terpikir cantik nye suassana malm allah bg...

Aku teruja dgn ciptaan allah ni maha suci dan besarnyer kuasa mu allah dpt mencipta langit bulan bumi yg tersergan indah...

Amin...dlm byk byk apa aku fikir..mmasa mengupload gambar gambar ni..terlihat pelbagai bentuk..keindahan alam yg allah kurniakan pd kita suh kita tgk dan lihat....

Ingin aku menjadi yg terbaik buat mu

Ya allah aku ingin menjadi ibu terbaik buat mu...anakku.isteri yg terhebat buat wahai suami ku..insyallah..akn ku usaha untuk menjadi yg terbaik untuk mu ya llah...amin

10.8.14

http://umiliya.blogspot.com/2014/08/blog-post_34.html

blik kemas umoh pusu 3



tgk bulan ceroh molek...ambik gambo lu sepukul

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...