Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Ahad, September 07, 2014

pAGI YANG INDAH..

aKaLHAMDULILLAH HR NI ABG KIJE SIANG,,,
tenggok cuaca di luar masih redup padahal dah kul 8...mesti kat pantai redup ni...

dalm hati je berkata...bestnyer kalau pok jo nok gi lagi pantai..


tuit tuit..mesej wathup nberbunyi,,heheh anak sedara ku si acik namanyer,,macam tau tau je isi hatiku....wahhh


tanya acik..mok nah ada pantai ke,,,,huhu 

doplah acik...

acik: mok nah salam,,ada pantai ke
saya: doklah acik...jom acik gi pata...mandi nmop,,mok nah nok rendam kaki,,lps rendam hr tu...2 kli alhmdulillah kaki dok kebas,,,mai lah acik

acik: acik balas ok tunggu jap


alhamdulillah sukanyer dlm hati,,ada gak anak sedara nak layan kerenah aku ni

bukan apa,,nak ngurut,,dok larat,,Allah bg...anugerah yg terindah leh duk tepi pantai tenggk keindahan alam,,selalgi itu aku rasa sgt tenang.,.,,
amin..kenangn 7.9.14



Tiada ulasan:

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...