Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Isnin, September 08, 2014

Air tangan seorang yg bernama ibu....

 Alhamdulillah..seminggu dah masa berlalu...gembiranyer ,,,anak anak buat datang bertamu di kampung ,,,,tp syang aliya dokleh balik cuti...

seminggu di kampung..kami tak sempat jalan mana ,,,sempat ke pantai je,,,

8.9.14

adik dan adik ipar dah nak blik ke kuantan dah start kije hr ni,,,

cik buat kan nasi lemak ,,ikan aya tumis dan goreng kerisi,,,alhmdulillah terima ksih byk ibuku sayang...





tapai ni cik buat untuk anak nyer..kata cik jo tak dapt makng masa raya hr tu...

jadi cik buat lah untuk jo..alhmdulillah best tapai cik buat hr ni,,sedap sgt2





nasi lemak ni makng panas panas dgn ikang kerisi,,,best nyerr



air tangan seorang ibu,,,,




manis sgt tapai nii




suka cik tgk cucu nye...


Tiada ulasan:

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...