Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Sabtu, Ogos 23, 2014

Hari pertama jublie 2014

Alhmdulillah cerita sedikit cerita cerita pengalaman jubliee yg ke 5 kli bermula awal tahun 2010 ceburi tupperware alhmdulillah tahun ni berkat kesihatan allah bg sampai jugak kmi ke jubli 2014

yg berlangsung 23 hingga 24 ogos di sunway pyramid 

bermalam di quarters bomba umah prisma malm mula mula tu..lps yu alhmdulillah boss iaitu cg razali bg hotel di sunway ..alhmdulillah tak letih sgt....pusing pusibg dlm tu je...


Turun dr quarters bomba menuju ke sunway seawal 7 pg...chek in hotel kul 2..jd anak dan suami ikut sekli ke sunway...pg kul 8 dah siap siap kami ke atas tingkat 3 di tingkat confrence....

tahun ni bawak director bru....

ahmad fakihah

alhmdulillah nampak teruja insyllah tahun depan kita dtg lagi..insyallah..

Lps selesai pendfatran..kami masuk dewan...anak dan suami serra anak sedara kuar lerci mkng dulu..kat luar luar hotel tu..

Alhmdulullah...kuta kat dlm ni..di sediakan maknan tapau dlm tupperware...macam biasa biasa

Tiada ulasan:

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...