Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Sabtu, Ogos 23, 2014

23 hb 8(hr pertama gala dinner)


Alhamdulillah masa cerita di hr pertama jubli...anak anak berada di luar deqan saje semntara menunggu time chekin hotel..mereka lepak di luar je...
Masing masing semnagt dgr nak tunggu nombor lucky masing masjng...naik..

Alhmdulillah selesai sessi hr pertama jubli...kli.ni suka sgt dpt bawah anak buah mai jubli...

aliya wardah dan ima sgt happy...mlm ni uki nak ke gaala anak anak m.umi belikan kfc je..merwkw suka nak berendam dlm tab mandi je katanyer..hik hik kanak kanak terlampau xcited..


Malam gala dinner ...alhmdulillah...walau penat...rezeki malam ni..dah nak.last sekli..detik detik akhir dapat jugak..lucky draw macbook air alhmdulillah..aplle lg tu 
..syukur pada mu ya allah...kurbiakan kami rzeki..walau rase macam tak caya jee


Akhirnyer.....

Habis kul 11..no lucky terakhir..mlm tu...

Amin rezeki 2014.....

Tiada ulasan:

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...