Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Isnin, Ogos 11, 2014

11.8 .14hr raya sekolah aliya

Alhmdulillah prepair untuk buat puding sikit atar sekolah liya
Alhmdulillah dah boleh siap..doh puding umi..google cr resepi tut tut pakia hentam je bubuh bahan bahan tak.menjadi kuciwa...


Sebb nyer tengah tengah buat agar agar ..sibuk.di dapo..ada tamu datangm..hua hua 

Dah lah nak.cepat kul 9 belum buat apa apa lg ..kul 1 kene atar sian aliya...tak jadi jugak.specell untuk.liya dan kawan kawan sekolah dia..

Apa apa harap.aliya dan kawan serta guru guru happy ya..


Lama sgt tak buat agar agar ni..tak.jadi lah huhu sedih sgt rase nyer



Ni tak.puaih hati buat puding kli ni...

Tak tau rase camna huhu


Tiada ulasan:

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...