Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Jumaat, Februari 22, 2013

PUteri lieya

Alhamdulillah kelmarin hari ni gi jengguk liya alhmdulillah gi hari ni liya tak sedihj macam minggu lps...
hari ni dpt makn tenghari dgn dia dan sepupu nyer

dan dpt solat berjemaah sama2 lps solat asar tu dah tgk muka dia sedih

tp umi janji insyllah murah rezeki nak ajak dia naik kl nanti...liya tunggu umi ambik nanti ya


liya mkn tak banyak sikit je...umi tak bwak lauk feveret dia sup ayam 
tak sempat umi masak,,umi cuma beli je kat kedia maidin

takpelah liya makn kenyang..umi suka tgk liya dan sepupu kenyang...takpelah umi tak sempat masak pun janji umi dpt makn dgn anak umi

sayang liya forever...

miss u buah hati abah ummi


Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...