Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Sabtu, Januari 07, 2012

Cerita 7 hb 1 ni

alhmdulillh walau penat sekali pun,,hari ni baru je baik dr kl ni,,pagi tadi kul 7 pg sampai ,,,pergi kat fair convention tupperwre tu...kebetulan 6 dan 7 hb ader program anjuran pas besar2 rugilah kalau tak hadiri,,walau pun penat sgt2 ,,rase badan ni tak leh nak angkat rase mata nak titon je hehe

tp,,sebab semamngat ,,adik dr jjauh kuantan tu leh balik nak gi kat program ni...kebetulan malam ni Anuar ibrahim berucap,,,soo,,,

pakat ngen adik nak joint jugak,,,pergi 1 kete je,,sebab abahliya kijer malam ni





ni adik saya nama di aTokjembalk TRg lah dalm fb dia,,,hehe org glomour ni,,org RTM katakan heheh


tu anak sedara saya tenggok,,,dengan puting dan kain bucuk dia,,eheh tak lepas dekk










tenggok si liya yg sgt2 kebudakan itu,,mula2 dah suh umi belikan dia kipas itu nasib baik dok pae,,nok scaff macam aisyah gcumel tp manja itu eheheh




budak2 zaman moden,,ni org duk ceramah dia duk fb uh ua uh uh



ini Dayang tupperware ibu kepada aisyah dan Muhammad ,,isteri kepada TOk jembal trg tuu







makan makan,,,




aisyah ni pipi dia merah2 kan aisyah humaira gelaran isteri nabi kan heeh

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...