Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Jumaat, Januari 06, 2012



JUMAAT, 6 JANUARI 2012

 cerita di fair convention pyramid 6hb 1 2012..

alhamdulillah bertolk dr terengganu ,,kul 10 .30 mlm.... alhamdulillah kul 7 sampai kl,,lps siap mkn2 solat smua,,kita org bergegas ke,,,sogo

selapas kat sogo tu kita,,pun pergi lah kat sunway,,start kul 12 ,,hinggak kul 6 baru balik...sepanjang di sana umi sgt happy

dapat jumpa dgn Rida shafiee,,,are wee,baiyah tuppetrwrae,,syam putra ,gessile rich dan haiqal tupperwrae...happy with you all




masa ni bru sampai kat sunway ni...




time nak gi sogo nii



lps sogo,,muka puas sorang2 hehe


time ni sgt2 lapar hahaha




me with rohanawati



happy kat fair tuu



bersama teman 1 teamm



ini lah jutawn kita en are wee,,haiqal dan syam putra


waktu nak betolak tunggu bas kat mahkamah terengganu ni






Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...