Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Ahad, Januari 01, 2012

Assalamualaikum...

alhamdulillah dah masuk tahun baru 2012 dah ,,kejap je masa berlalu ya...syukur alhamdulillah byk kenangan indah 2011 
dan byk gak rezeki dapat 2011 syukur ke hadrat Allah
masuk tahun bau dah 
pasang niat baru
1) nak gak tukar tepon baru heh nak beli gak bb heh biarlah yg murah pun sennag umi nak bbm dgn kawan2 hehe
alhmdulillah ,,,1hb 1 2012 umi dah dapat apa yg di impikan amin..
ambik yg murah je bb curve 8520 je tak mencecah ribu riban nyer ...tp alhamdulillah rezeki 

mula malam 31 tu dah gi jeling kat mydin mall heh gi survey harga hehe
ahmdulillah esok abah ajak pergi je beli,,,




Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...