Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Isnin, Januari 23, 2012

hari ni ubah sikit2


hari ni pagi2 abah balik kijer umi mask kue tiow,,,mkn2 lps tu sembang2 heheh

cakap kat abah lama kita tak ubah2 perabut kan kan kan

tuk tuk abah tak mandi,,terus,,,bangun dan dalm masa setengah jam umah dah,,,lintang pukang eheh,,,pusung kanan pusing kiri heheh umah kita dah berubah wjah jem jem jem,,tunggu,m,nanti lihat permandangan  dalam umah selepas di renovation kan hehe,,,tak cantik tp menarik hehe

jgn 2 hari je ya,,insyllah tupperwrae nanti akan ada tempat dia daa insyallah

selesai penat abah pun rehat sambil mata abah terkebil lihat kat syilng eheh,,,abah cakap adoi kene panjat syiling lagi,,hehehe,,,area tv kan duk atas atap,,hehe takpe2

Tiada ulasan:

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...