Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Khamis, Mei 12, 2011

alhamdulillah tercapai juagk hasrat dan impian ku,,alhamdulillah semoga esok selamat sampai

alhamdulillah tak tergambar ...aku happy..sgt2 ni
apa tak nyer semalam '
ajak ibu ku ke bandar nak bg gift kat ibu,,ku ermm apa tu,,dah lama tv kat umah ibu rosak,,ermm mula2 nak bg suprise laaa konon,,hehe tak menjadi suprise nyer...

takpelahh...suk sukk ajak gi court kekoh dan mamoh eheh
tipu punya hehe

takpe2 ,,ptg sudah ajak abah jalan2 giant lak,,gi survey harga,,,fuyoooooooo

melilau 2 mata abah terpandang dia tangg beder 24 inci tuuuu
mula2 umi nak nyer bodek abah ambik yg 42 nanti yg 32 tuh kasih ibu kih kih...

tapi tak menjadi kihkihi

jadi godek punta godek,,,gi bnandar kt..

ermm tersangkut dg lcd 32 inci gak,,,rege tak sampai rm 1000 lah eheh balance masih ader rm 1200 hheeh bajet2 

nak jadi citer rezeki,,,ummi
hehheeh  tadi gatai2 tangan duk godek2 mudah.com duk tenggok per bender hadiah mahu kasi abah nih,,,hehehe..jem jem nak beli helikopter kawal ke hape,,hehe

alhamdulillah...impian tercapai bila je ummi bukak laman fb epe entah ehhehe
\

ini lah hasil rembatan,,di laman fb serang ibu muda yg bergelar mama nisa,,,
tq viruspadu n En lalok,,












Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...