Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Isnin, Mei 02, 2011

Hari penuh dugaan

assalamualaikum..
hari abah kene kijer lagi,,dah dua kli trip 24 jam,,,kene sambung,,,kije siang,,semalam abha balik kul 10..mlm,,lps tu gitau,,24 jam dah di tarik,,so esok kene kijer seperti biasa..

maknanyer esok abah kijer siang lagi,,huhuhu
oklah,,no hall..

hari ni umi,,,di umah,,,tenggah duk sapu sampai kat halaman,,am ngen man,,pekerja pok wan datang hantar laksa kebob,,yg cik kirim untuk anaknyer,,terima kasih ibu ku yg tersayang..

sian cik,,,aku tak gi sana,,dia suh gak,,org hantar makanan untuk aku,,
apakah aku pernah berbuat baik,,seperti itu kepada kedua orang tuaku??

.
'best sungguh,,,umi sorang je,,liya jarang2 makan laksa,,begini,,bah ,kijer hari ni,,
banyak nyer ,terpakasa umi simpan kan untuk esok,,,alhamdulillah,,sedap sungguh kuah laksa ibu ku buat nii




  terima kasih untuk ibu ku yg tercinta


Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...