Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Sabtu, April 23, 2011

Sabtu bersama anak dan anak saudara~~

Assalamuakum..hari ni sabtu abah kijer siang...hari ni umi duk umah je..pg tadi masak nasi goreng je..abah macam biasalah tapau bawak ke balai..
untuk tengahri umi masak telor mata lem,bu.,,,ngen sambal tumis,,,satu lagi kuah percik masih ada umi panaskan je,,ermm nyum nyum


pukul 1 tengahri  tadi anak2 duk sibuk ajak wak kuih umi,,nyer malas nak kuar...
tetiba teringat ader kulit popia dalam peti ais..umi sejukkan dulu..

dah nampak leh tarik umi pun mulalah mengulung..
lps tu terus goreng




nak buat popia sira ni kita janganlah goreng garing sgt,,nanti tak bestt
umi bbuat sempoi2 je

masa menumis tak taruk bawang pun taknak bg berbau...tenggik bawang tu..jadi umi guna gula dan cili lumat aja lah




lepas siap2,,kanak2 rebina ni dok sabar2 nak angkut ,,popia ni nak mkn depan tv lah ..apa lagi kerje mereka,,cuti2 sekolah camni





ni cara2 nak sira kerepek ni





kerepek yg tengah di gaul dlm kuali ,,gaul pelan2 taknak bg hancurr





popia dh siap di gaul,,memang sedap ranggup lagi..yg ini umi tak taruk bijan...sebab bijan yg umi beli tu dah rosak ,masuk angin..jadi tak dapat gak lah merasa sira popia dgn bijan...insyallah lain kali umi buat lagi ya





siap2 buat sira ni ,,umi jengguk fb,,kebetulan barang tupperware dah sampai hari ni


ader 2 org kawan umi dah comfirm nak tupperware jd umi siapkan paking dulu,,sebab ptg  ni...airpak datang ambik,,






ni barang yg order rabu hari tu,,sabtu baru sampai..alhamdulillah barang semua ader




ni barang yg di booked oleh nur





ni lak jug 2 biji yg di beli oleh farida ida



tq kepada dua kawan2 umi ya


Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...