Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Jumaat, Mac 18, 2011

Sweet jer foto cengini..sebab abah yg ambik,,huhuhuhu


Kenangan terindah...
yang tak mungkin kembali lagi...
semoga...saat gembira begini akan muncul lagi di keluarga kami,,amin
jauhilah keluarga kami dari pecah belah amin...
semoga kami mendapat keberkatan dr mu yang esa...


pemandangan..alam yg sungguh menakjubkan..

 panorama malam...dataran syah bandar...





candit~~~


  sweet my sunshineeee..




  
cutee///






ummi....ermm tak lawa..huhuhuhu



abah still handsome di mata ku~~~



anah abah yg sulong si haiqal...



anak kembar abah yg ke 2...
si helmi





pasir2 ini sering berzikir menyebut nama mu ya allah~~~
\amin..kita gi mana??


Sweet jer kenangan2 ini...



 Alhamdulillah..sempat gok gi lepak kat pantai tanjung bersama anak2 tersayang dan keluarga..
cuti sekolah kali ini,,,hujan tak berenti2,,huhuhu planing nak ajak anak gi mandi2,,terbengkalai,,kesian anak2 ummi huhuhu..
takpelah insyallah ader masa gkita gi lagi ya





ni leh gi lepak tepi pantai malam2 cengini sebab abg  2 ipar gi mancing leh lah joint diorang,,ermm best sgt2
malam ni tak bawak banyak bekalan sebab,,,doh makan nasi lewat petang tadi,,,


ermm baru jer dok syok2 posing bateri habis,,,,frusttttt heheheh
lps posing2 anak2 sedara duk pakat unggun api huhuhuhu..bekerja keras,,walaupun,,,,kayu api,,basah ,,akhir nyer dapat jugak,,kami ungun kan api,,heheh
gembiraaaaaaaa





























































Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...