Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Selasa, Mei 17, 2011

KISAH XCITED TUNGGU GIFT HAHAHAHA


  1. alhamdulillah..akhirnyer...sampai jugak,,gift ni di tangan empunya diri
  2. tunggu punya tunggu ,,11 hb 5 11,,tarikh beli,,, ,pos,,,ingatkan sampai 13 upoernyer..pos laju,,,tak hantar lak khamsis halfday huhuhu

  3.  

  4. ahad tu bergegas call pos laju,,kul 4 tak muncul,,umi call lah pos laju,,mintak no tepon,,,drevar van yg hantar barang tu,,,uper2nyer,,dia cakap hari ni tak sempat hantar sebab banyak barang..adoilah,,lombab sungguhhhhhhhh


  5. geramm..umi ,,terpaksalah paksa,si abahliya,,,gi kejar van pos tu huaaaaa..ingat2 nak buat suspen,,,
  6. alih2 org nak dapat gift tu terpaksa,,,mengikut jugak ke,,hendak isterinyer ini hahhaha


  7.  
tp masih suspennnnn
apa isi nyer
hingga,,kan dah hape,,2 beranbak ni duk pikiar,,apa ka dalam nyer terkandung kih kih

  1.  
hehehe jem jem jem
apa lah si anak ni,,boleh dia teka,,umi beli helikopter kawal kat abah hehe
uper2nyer abah pun sama,,duk pikiar iru heh

last sekali umi bg klu,,,boleh ...semua rase,,heeh

hahah si liya cakap mesti umi tempah cupcake kah kah kah

  1.  
ermmm abah cakap umi beli seluar dalam heheheheh



  1. alih2 kejar2 lori ader kat bukit tunggal,,15 minute jugak mencari nyer hahaha
  2.  
  3.  abah yg kleriangan dalam kesuspentan hahahaha
  4.  
nanti umi apuload gambar abah...tenggah bukak gift dia hahahah
suspennnnnn sgt dua beranak ni kih kih kih










Tiada ulasan:

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...