Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Rabu, Mei 25, 2011

alhamdulillah rezeki dr mu ya Allah


Alhamdulillah..semalam tido umah cik,,pagi tadi balik,,abah balik dr kijer singgah ambik,,aliya dah gi sekolah..ermm

nak citer hari ni hari paling bahagia dalam hidup ummi,,eheh
berita gembira yg baru dapat tahu ermm positif,,

abah yg beli kan test tu..sebab umi lewat dah datang eheh
jadi abah cakap baik cek je,,kalau ader rezeki alhamdulillah,,kalau takder ,,takpe abah redha je,,semua ketentuan allah 


balik je umah terus testttttt

umi tak tenggok pun takut frust

ermm mula2 abah yg tenggok macam tak percaya,,,ermm
umi pandang jeling jauh2 jeeee


menangis abah tanda gembira....waktu ngandung liya juga perasaan umi begini..happy,,,ermm alhamdulillah ,,mngandungkan arwah,,,umi gembira jugakk









1 ulasan:

tricksrex berkata...

salam umi
tahniah ye
jaga diri
seronok baca blog ibu2 gembira pregnant ni
alhamdulillah =)

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...