Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Sabtu, April 09, 2011

penuh pengajaran

Assalamualaikum..hari ni sabtu..abah tak kijer sebab kelmarin abah kijer siang..jadi hari ni..abah off..sebab malam ni abah kijer 
hari ni,,banyk kijer2 dapat buat bersemangat waja lah sebab abah ader kan kan..




aliya lak apa lagi,,biasa2 lah,,tv ,,alih2 tadi dia kene marah di abah sebab langsung tak tenggok buku..
uh uh..harap apa 2 yg abah leter dan bg peringatan tu akan dia ingat sampai bila2 insyallah..amin..




nak jadi citer..pagi tadi...al kisah nyer..umi duk lah sesaje...tak buat per2,,huhuhu..duk lembang2 tempat nak menjahit lah al,konon nyer abah lak,,,nak start baiki,,al punya lah barang dia tak jumpa,,abah punya lah naik hangin dia,,hu hu huhu..
habis tempat dia cari,,alih2 umi macam heran abah punya ferangai tu,,umi ngen liya,,duk lah...
depan tv pasang lah,,lemari liya yg dah lama umi beli,,lemari pasang siap tu,,warna pink hajat hati nak gantung je,,taruk barang2 liya yg ringan2 je






..lama gak abah cari tuut jumpalah something together2 yg ummi tak dapat nak bayang kan ,,iaitu anak tikus dalam...soundboad abah kat bawah katil tu,,hahaha..hambik,,,hehe ader khikmah gak tu,,barang tu hilang...hehe
dah siap[ semua ...nyer kemas2 dan buang binantang cinonet tu,,umi langsung tak tenggok nyerrrrrrr..
abah maih pasang kan lemari kecik tu,,semp[at lah 2 ,,biji psg,,abah pun bertempit lak,,hahahah..uper2nyer timah yg dia cari2 duk dalam kotak,,,kokless(drill) huhuhu..khikmah lagi tu..apa2 pun syukur lah//
jadinyer kijer yg nak tulong umi...pasang dan gantung lemari liya tu tertangguh pulak lah gamaknyer huhuhu..takpelah biar sampai abah bahagia,,huhuhu



lps tu abah duk asyik je,,cari2 barang apa yer nama timoh"huaah umi ingat kan pompuan mana uper2nyer hapebender yg pateri tuh heheh
abah yg hppy dah jumpa si timah dia heheh








sempat agi pos untuk clearence stok,,bulan april







umi masak,,sambil fb,,ngen kekwan,,,








sambil fb,umi paking,,bakul yg nisah ngen suhaidzy kawan umi dr kuantan mahu itu,,insyallah rini atau esok akan di pos kan..



Tiada ulasan:

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...