Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Jumaat, April 15, 2011

JUmmat

Alhamdulillah..hari ni jumaat 15 hb 4  11 dah separuh bulan dah april ya,,kejap je masa berlalu..
hari ni abah kijer malam...
pagi tadi umi masak nasi goreng je..






kul 10 ajak abah gi pasar kem..beli lauk nasi,,hari ni,,beli ikan keli,patin dan ikan duri,,ermm feveret uhh


aliya...ajak umi ke kedai buke kegemaran dia tu,,nak cari asuh tp asuh dah abis,,alih2 beli pelekat dingding tu..ermm cute2..




 kemas dulu ..ikan2 dah siap umi packing

hari ni beli santan siap..lagi senang beli yg dah siap bungkus kecik2 nanti nak mask ambik satu2 je kan kan

 telur mata lembu untuk sajian nasi goreng bekpes tadii




masak patin ummi ermm bestt
'






aliya dokleh guna ogawa chaire ni budak2 lagi,,ermmm time2 umi penat duk lelama mengadap ,,,komuterni nanti umi gi lah rehjat2 atas kusi urut tu ,,nyaman terasa








ermm besttttttt






auwwwwwwww sakity2 badan pun hilangg...nanti kentut2 lah abah ya








ini masak keli berlada..best ni,,takl caya jom tryy








bila lah leh tampal,,ni kene cat bilik anak dara ni dulu baru leh tampal ni...nanti dah beli cat baru umi tampal ya sayang>>

















kul 2 umi masak,,,keli berlada dan,,lemak tempoyak ikan patin,,

tadi kul 1,,ader terima call dr ogawa...alhamdulillah kerusi urut tu dah sampai,,umi lom try agi,,,lps masak 2nanti nak try lah,,poning ni tak tau nak taruk kat mana,,,umah sempit heheeh...

rase2 nyer kene alih gak kat ruamg makan ermm tenggah duk fikir2 lagi ni...



Tiada ulasan:

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...