Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Jumaat, April 01, 2011

jumaat yg indah di 1 april 11

Assalamualaikum..dah masuk bulan 4 kita ya...
hari ni jumaat ,,dah seminggu cik duk kat paka,,,ermm lama doh rasenyer...rindunyer lah,,insyallah esok kut abg di hantar cik kampung..pagi tadi gi pasar kem,,abah n liya...mkn2 pagi kat tepi pantai sedap nyer..
tp lagi sedap jika ader cik dan 2 anak kembar ku...mesti happy je hari2 yg di lalui kan.
tadi gi pasar kem umi beli mkn2 sikit2 jer,,terus kat gerai jual baju n seluar nak tukar baju liya,,yg beli minggu lepas singkat ..ermm umi ambik seluar dan skirt labuh biru manis dan,,seluar ungu 1 untuk umi..
lps tu..singgah dekat geraoi jual baju siam,,wauu 2 sempat umi ambik heheh...kering duit ku,,,,tadi beli jubah satu..
comel sgt warna hitam gitu..
lps balik umah umi rehat dulu,,,entah kenapa dr kelmarin pening kepala sgt2...abah gi solat jumaat umi,,pun masak simple2,je,,sebab masih kenyang tadi dah mkn nasi kat pantai,,
hari ni rebus,,,telur masin beli kat pasar kem,,lps tu  umi goreng ayam berempah,,feveret liya,,mkn ngen sambal tumis aja,,,sempoi,,sungguh..


telor masim.
dan


  ayam,,goreng rempah..




perap ayam...


selesai goreng,,aliya org pertama makan..abah balik jumaat terus tido ...sakit belakang katanyer,,takpelah,,umi lom mkn jugak,,kenyang lagi..



jauh nyer nunggggggg di sana nak sampai kat tepi air ,,,,sayang sgt2,,,dokleh nok rase air laut dah,,nak basuh tangan pun susah..jauhhhh


liya dan abah mkn nasi lemak je,,umi lak mkn nasi kerabu bestt


lps makan ajak abah singgah tepi stadium runtuh ,,kat tepi tu masih ader baruh,,yg lom terusik,,tenggok,2,,,kecut...
dulu2 pernah mai sini,,ngen cik ambik kecut..waktu tu besar2 liya lah,,main dalam air baruh ni,,sedap hehe,,tak takut langsung,,lening alu org upah rm 10 hinggit tokser dohhhhh



liya dan abah ,,posing 


keidahan alam yg tak ternilai//



Tiada ulasan:

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...