Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Ahad, April 10, 2011

hari hujan..

Assalamualaikum..hari ni ahad alia sekolah pagi tdi umi beli nsi lemak je..
kat kedai cik zi tu,,,alia sempat mkn pagi tadi,,lps siap2 bekpes temankan alia tunggu van kat luar,,,kul 8  van liya dah datang..umi masuk bilik,,sambung buat kijer umi,,lipat baju,,,
hari ni,,tugas umi lipat dan hanger2 baju2 je.
.
. kelmarin dah sehari suntuk kemas tupperware dan kain2 reje lama2 tuu
..hari ni,,lak,,umi basuh baju sambil lipat2..biasalah tugas suri rumah..ermm
.
hari ni hujan lebat..
umi tak masak..dah pakat2 ngen abah nak gi pejabat pos ader kiriman,,
erm kul 3 ambik liya dulu...





pergi2 sana...uper2nyer bukan nyer surat umi ,,,yg adik umi punya hehehe


lps tu balik terus ajak abah singgah makan warung mee sop mazlan,,erm aliya apa lagi nasi minyak feberet dia lah 

huuhuh







balik umah abah sambung buat kijer2 baiki kete dia,,



alia lak ntah duk buat apa,,kata nyer nak buat kad untuk pustaka mini kat sekolah dia,,tu...


Tiada ulasan:

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...