Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Selasa, April 26, 2011

best sungguh


Teringgat waser macam nok gi pulokk
sedap sungguh gi relax2 kepala...kat air terjun nih,,sejuk dok soh kira aahh ketar lutuq mandi ...ni,,padahal lemak,,banyak doh,,tu..




  abah gok kemewek sokmo lah...org ambik gambar dia,,,,tahu aahh abah slim ,,umi dok masuk gambar dok,,,dok muat etek,,







Hok ni sorang agi,,susoh ngoh nok ambik gambor dia,,,acu nok ambik,,ader jer mender yg dia nok buat,,nanti besar mula lah kata,,umi dok ambik gambar dia..


  abah kunon2 nok tangkap ikan..upernyer2 ikan liar yg dapat..huhuhu kuciwa tu abah tuu







umi sajer nak cover2 masa ambik gambar ni nak suh nampak kurus hua hua hua


duk bergmbar atas batu love gitu,,tp love tu retak loooooo
semoga cinta ku ,,,bersama abahliya tak,,retak cengituu



 happynyer budak2 leh lepas main air sekali -sekala,,tp bila ingat2 ader budak mati kat lata tembakah tu,,,wase takut lok nok gi main tempat2 gini orkkk



  kanak-kanak rebina yg kerianagan..


a

sayang sungguh umi pada abah,,sebab abah lah ,,,org palaing,,cemart heheh..pada umi lah,,



  puteri ummi yg ceria,,walaupun ummi sokmo maroh ke dia,,tp dia tetap cool..



bekalan ,,,masa gi keloh hari tu,,,sayor lomak,,,kankung...makan ngen ikan kering sedap sungguh





sukernyer,,bila hati tenang



ku harap kan cinta....



 aanak2 yg menjadi,,,penyeri umahtangga




aku cinta kamuuuuuuu

Tiada ulasan:

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...