Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Selasa, April 26, 2011

aliya di sekolah

Alhamdulillah~~hari ni isnin...aliya ke sekolah tadi pagi katanya nak bawak kamera nak ambik gambar2 kekawan dan cikgu2 dia..

sukalah tu ,,dia leh simpan2 gambar kekwan dan cikgu nyer





ni kawan liya nama nyer ain...
anak kawan umi jugak,,,kawan muslimat alhamdulillah..







ini cikgu norizam..cikgu ni pun kawan umi jugak,,ee best nyer dapat ramai kawan,,,ermm terima kasihlah cikgu2 sudi kawan ngen umiliya ya



ermm cumellah....bender tu lah yg dia duk sebut2 nak beli tu...penyembur tu.,..duk cari2 satu umah penyembur ,,yg umi buat untuk gososk baju tu,,,alih2 abah dah taruk pembersihj tandas,,eheheh


jadi umi suh beli baru je laaa,,,tak berapa ringgit pun harga dia,,,suka sgt sebab itu pilihan dia..







ni kelas liya..sekarang guru kelas n [pelajar duk sibuk2 ,,,buat kelas terbaik,,





ini lah ustaz zuki selaku murdir (pengetua) sekolah rendah al-hamd ni,,alhamdulillah,,,punya ustaz...yg berwibawa



  aliya n freind



ini tahun berapa umi tak pasti...






alhamdulillah~~





ni waktu hafalan ....umi nampak anak ummi tengah berdoa,,amin...selalu dia berdoa,,,supaya Allah bg dia adik lagi,,amin







ni izzati..





ni kekwan kelas liya,,ni juruh2 jer,,budak2 sekolah al-hamd ni





ini ustaz bustami





ini ustaz manaf





masa ni bekpes pagi tadiii
umi buat kan mee goreng basah2 gituu





cikgu baru ni,,,umi jarang jumpa ni,,insyallah nanti umi ke sekolah liya umi nak kenalan jugakk




ini si akmal,,,oo ini si farahhh...ibu nyer pernah umi kenal dulu,,tp sekarang tak tahu kemanaya,,hehe jarang2 jumpa,,semoga akmal jadi anak yg terbaik,,untuk abah dan mama ya,,ok,,

sekian citer ummi untuk hari ni,,,nak tenggok liya makan nasio lauk tomyam dan goreng kunyit ayamm

1 ulasan:

NzA berkata...

cerianya kelas aliya..mesti budak2 tu seronok belajar..

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...