Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Jumaat, Januari 28, 2011

Jumaat nan indah

Alhamdulillah..hari ni jumaat
semalam tido umah tok liya...abah liya kijer semalam..pagi tadi abah balik kijer ambik kami kat umah tok liya..
umi ajak abah singgah pasar pagi sebentar ambik tudung..
dan beli makan untuk bekpes sekli..
alhamdulillah..
banyak perkara dh selesai pagi ni.
.
,
,
,
umi tinggal balik umah ni,,,nak siap2 kerja umah daa
.
pagi ni,,,haja hati nak kemaskan tuperware..nak update gambar2 terbaru tp.memandangkan,,dah lama,,,umi tak kemas..tempat menjahit umi tu...
terpaksalah umi bereskan,,,benda yg lama dah umi tinggal ni,,
ermm menjahit...
tiap2 hari duk ngadap fb..duk layan tupperware ni..jadi jumaat sabtu ,,,,kalau leh umi nak,,,cuti dr fb..ermm
nak gak update blog ni,,yg dah lama,,umi tak ,,,kemaskinikan dia..
rindu jugak pada kekawan blog umi yg dah lama,,umi tak ziarah..
insyallah tahun baru ini..umi akan....singgah 2 selalu
insyallah
.
.

Khamis, Januari 27, 2011

EmasSemasa: Hukum Akaun Pelaburan Emas Di Bank Malaysia

EmasSemasa: Hukum Akaun Pelaburan Emas Di Bank Malaysia: "Oleh Zaharuddin Abd Rahman http://www.zaharuddin.net/ Soalan: Assalamualaikum UZAR, Saya nak kepastian dari UZAR mengenai masalah berikut:..."

EmasSemasa: Hukum Akaun Pelaburan Emas Di Bank Malaysia

EmasSemasa: Hukum Akaun Pelaburan Emas Di Bank Malaysia: "Oleh Zaharuddin Abd Rahman http://www.zaharuddin.net/ Soalan: Assalamualaikum UZAR, Saya nak kepastian dari UZAR mengenai masalah berikut:..."

my princess

Alhamdulillah~~ tahun baru 2011
dah sebulan aliya masuk tahun baru,..di sekolah rndah al~hamd
tahun ni liya darjah 4
.
.
.
uniform aliya baru je umi siapkan..
sian lak,,anak ummi..ni
kain doh beli lama..tp...buat nyer baru aja...huhuhu
baru seminggu aliya pakai baju baru..
tahun ni,,cg2 sekolah al-hamd dah sepakat tukar uniform baru sebelum ni warna..oren,,lps tu ungu..heheh tahun ni,,,paling cute
pink colour
.
.
.

aliya in the scool

Rabu, Januari 26, 2011

Wahai suami, sanggupkah anda berpoligami

Rasulullah Shallallahu ‘alaihi wa sallam bersabda “Wahai sekalian pemuda, barangsiapa di antara kamu yang mempunyai kesanggupan, maka menikahlah, karena menikah itu lebih menundukkan pandangan mata dan lebih memelihara kesucian farji ; dan barangsiapa yang tidak mampu, maka hendaklah berpuasa, karena puasa dapat menjadi benteng baginya” [Muttafaq ‘Alaih]
Perkara-perkara yang tak sanggup dihadapi lagi untuk berkahwin lebih dari satu.
1. 1.Hilang kasih sayang anak-anak.
Kasih sayang anak-anak adalah yang paling utama dalam hidup. Hilang kasih sayang mereka, hidup pasti sunyi dan kosong. Sepatutnya bila dah anak-anak berkahwin, layan cucu-cucu yang ada, bukan anak kecil yang kadang-kadang orang ingat cucu kita.
2. 2.Pengorbanan Isteri.
Yang sanggup bersama di waktu susah dan waktu senang. Banyak pengorbanan yang belum tentu lagi sanggup dihadapi oleh isteri kedua seperti yang dibuat oleh isteri pertama. .
3. 3. Bangun Malam.
Tidak sanggup lagi bangun waktu malam untuk membuat susu dan menukar pampers seperti yang dibuat seperti dahulu. Biarlah bangun malam untuk melakukan solat kepada Allah SWT sahaja.
4. 4. Membahagi masa dan hari.
Bila beristeri dua atau tiga, kena adil dan bergilir-gilir tidur dirumah isteri pertama kedua dan ketiga. Tak sanggup berulang alik . Sepatutnya berulang alik ke Masjid untuk solat berjemaah dan mendengar ceramah ustaz..
5. 5. Ibadat dan amal Jariah.
Sepatutnya apabila anak-anak sudah membesar. Banyaklah membuat ibadat, menqada’ solat dan puasa ramadhan yang tertinggal dahulu. Masa yang ada sepatut berguru dengan ustaz bukan bergurau senda lagi.
6. 6.Bersanding atas pelamin.
Bila dah kahwin dengan anak dara, pasti tidak dapat dielakkan kerana adik beradik sebelahnya akan minta suaminya bersanding atas pelamin sebagai kenangan. Itu pasal kena pakai cermin mata hitam. Kadang-kadang kesian pada anak-anak isteri pertama yang tengok.”Bapaku kahwin lagi”.
7. 7.Isteri muda selalu menjadi perhatian orang.
A Apabila berjalan berdua-duaan dengan isteri muda, selalu orang akan memerhati isteri muda kerana suaminya tua, Macam bapa dengan anak. Mulalah suami cemburu tak tentu pasal.
8. 8. Melayan karenah adik beradik, mertua yang baru.
Kena jaga hati mereka kerana suami jadi perhatian dan orang baru bagi mereka. Kena berkunjung sampai habis semua kerabatnya yang ada jauh dan dekat.
9. 9. Menjaga kesihatan luar dan dalam.
Bila berkahwin dua, kena makan makanan yang berkhasiat, jamu dan segala makjun dan vitamin. Kena cari tukang urut batin bila isteri muda asyik nak yang itu sahaja. Badan yang kuat menjadi lemah. Mata asyik mengantuk sampai ceramah ustaz pun terlelap. Nak solat tasbih yang panjang pun tak termampu disebabkan terkandas diranjang bersama isteri muda. Sampai tak kering bulu , kata Kumpulan Sepah “ Sahaja aku mandi…”.
1 10.Mengawal kemarahan.
Semasa isteri pertama dahulu mungkin beliau tidak pernah kena jentik, kerana kita dapat mengawal kemarahan dan tahu sifat-sifatnya baiknya. Bila isteri muda mula buat perangai dan mengada-gada. Mula makan penampar sulong suami. Asyik meminta itu dan ini dan kuat memerap suami seperti budak kecil. Keluar bersembang lama sikit dengan kawan dipanggil balik kerana tidak boleh berenggang sikit macam belangkas. Suami naik rimas kena kontrol.
Sebenarnya banyak lagi perkara-perkara yang penulis nak senaraikan disini. Jika pembaca ada pendapat atau nak ditambah lagi. Sila komen nanti.
Suami yang berkahwin lain mungkin disebabkan perkara-perkara seperti berikut:-
1. 1. Isteri mementing diri sendiri dan adik beradiknya sahaja.
Jika adik beradik suaminya datang berkunjung. Buat perangai marah anak-anak bila buat kesilapan kecil. Yang paling ketara semasa menyediakan makanan yang ala kadar saja untuk adik beradik suaminya. Untuk adik beradik sebelahnya dihidang makanan mengalahkan Restoran Insaf.
2. 2. Isteri selalu mengungkit perkara-perkara yang lepas.
Perkara yang lepas dimaafkan tetapi apabila berlaku sikit salah faham. Diungkit sehingga suami sakit hati. Dalam bisikan hati suami ”Aku kahwin lain baru padan muka engkau”.
3. 3. Mengikis harta suami dan buat perangai bila suami jatuh susah.
Bila adik beradik mengadu sikit, habis semua harta nak dijualkan untuk membantu mereka. Sekadar membantu yang terdaya sahaja. Tengok beberapa selebriti dan pengacara TV yang tinggalkan suami mereka bila jatuh bangkrap. Sanggup berkahwin dengan orang tua yang seangkatan dengan datuknya bukan dengan bapaknya. Nak disebut nama...nanti penulis naik mahkamah pula.!
4. 4. Isteri suka memperleceh dan membebel suami dihadapan orang atau adik beradiknya.
Banyak berlaku sampai suami sakit hati. Ayatnya lebih kurang begini ''Suami aku bukan pangkat besar Limah, kuli cabuk je, bawa lori JKR, makan pun tak cukup!”. Ada suami menceraikan isteri yang begini. Bila berkahwin kali kedua. Bisnes naik tangan dan maju hingga kaya raya. Melopong isteri pertama yang kahwin dengan orang lain tetapi masih susah. Pernah tengok berlaku di depan mata.
5. 5. Isteri sakit tidak dapat memenuh keperluan seks suami.
Ada yang berkahwin lain kerana keperluan seks yang amat sangat bagi mereka mengelak dosa zina. Isteri menyuruh suaminya berkahwin lain. Isteri begini yang bertimbang rasa dan tidak mahu suaminya masuk neraka. Susah mendapat suami yang setia. Hanya setakat ini dua orang sahabat penulis yang berkorban segala-segalanya untuk isteri kesayangan mereka. Banyak sebab-sebab lain suami kahwin lain. Hanya ANDA sahaja yang perlu ''cerminkan diri'' anda dan perbaiki kelemahan yang ada dengan bertanya kepada suami apakah yang kurang dan apa yang baik untuk suami anda supaya kekal bersama anda hingga akhir hayat.
Setakat ini sahaja semuga kita sama-sama sabar menghadapi ujianNya dalam hidup ini. Ingat matlamat dan tujuan hidup yang singkat ini. Bukan mencari bala. Perbanyakkan amal ibadat. Untuk mencari keredhaanNya dan rahmatNya supaya hidup kita tidak sia-sia.
"Dan di antara tanda-tanda kekuasaanNya ialah Dia menciptakan untukmu isteri-isteri dari jenismu sendiri, supaya kamu cendurung dan merasa tenteram kepadanya dan dijadikannya di antaramu kasih dan sayang". Ar-Rum: 21
Jazakallah Khairan.
sumber http://www.resepirahsiaku.com/2010/07/wahai-suami-sanggupkah-anda-berpoligami.html#ixzz1BLPvZ7Tk Under Creative Commons License: Attribution

Selasa, Januari 25, 2011

9 PERKARA YANG TIDAK BOLEH DIBINCANG DENGAN LELAKI.

1.Jangan ceritakan tentang lelaki lain yang dalam diam-diam mencintai anda. Yang lepas kira tutup buku sahajalah. Buka buku baru. Biar pasangan anda tahu sendiri dan anda hanya perlu diam demi kebaikan perhubungan ini.
2.Membenci ibunya memang lelaki/suami paling pantang. Cuba ambil hatinya kerana bakal mak mertua anda tetap menjadi sebahagian kehidupan anda. Suka atau benci ibu mertua anda kena terima kehadirannya.
3. Cerita tentang kecurangan yang anda buat belakangnya. Elok disimpan sampai mati dan bertaubat kerana berlaku sebelum menjadi isteri atau temannya. Jika berlaku selepas menjadi isterinya elok berterus terang akan kesilapan anda. Jika bernasib baik anda tidak diceraikan. Dosa besar jika curang kepada suami. Walaupun suami tidak tahu tetapi Allah yang tahu perbuatan anda.
4. Jangan juga ceritakan tentang keburukan tentang kawan baik lelaki/suami. Kawan tu penting bagi mereka. Bagi anda, kawan pasangan anda sekiranya tidak mencampuri urusan rumahtangga atau kerjayanya adalah lebihbaik anda jangan ambil pusing.
5.Jangan membanding-bandingkan dia dahulu dan sekarang, lagi-lagi tentang kegagahannya, buruk padahnya. Pada masa yang lepas Si dia mungkin gagah dalam serba serbi. Kena ingat manusia akan berubah mengikut masa. Jika dahulu rambut kemas dan tidak berkedut sana sini. Bila dah lama semua itu akan hilang dimamah usia.
6. Jangan buat dia patah semangat terhadap pekerjaan yg dia lakukan. sebaliknya cubalah bantu. Jika tidak berkenan dihati anda. Berdoa supaya pasangan anda berjaya. Anda tumpang gembira atas rezki yang akan diterima nanti jika pasangan anda berjaya.
7. Bercerai. Memang satu perkataan yang lelaki tidak boleh dengar. eloklah dhindarkan. Silap-silap makan tangan atau kes-kes yang sering kita takuti yang pernah berlaku iaitu si isteri disimbah dengan asid. Ada yang kena pelakong sampai masuk hospital. Berpisah biarlah secara berhikmah. Ikutlah peraturan yang ditetapkan dalam Islam.
8. Kalau anda pendapatan melebihinya, jangan lah nak diperbesarkan, hal tersebut akan menyinggung perasaan dia terutama jika anda berkelulusan tinggi, pasangan anda hanya lulus SPM. Memang cukup sensitif bila anda bercakap dihadapan kawan-kawan atau saudara mara anda.
9.Bila berjumpa dengan teman lelaki lama, tak perlulah terlalu ghairah dan tak perlu ceritakan perasaan itu kepadanya. Yang ini yang paling lelaki tidak suka. Terutama sekali jika bekas teman lelaki anda seorang yang telah berjaya dalam hidupnya dan memiliki segala-segalanya dan pasangan anda masih ditakuk yang lama iaitu cukup-cukup makan sahaja.
Wasallam.

Isnin, Januari 24, 2011

  • AURA 7 PURNAMA
  • Jika anda mengalami lebih dari 3 gejala seperti yang saya senaraikan diatas,maka anda sedang terkena gangguan jin..Segeralah mandi dengan aura7purnama
  • sila baca berikut sampai habis ayat di bawah
  • 1) Sakit kepala dan dada selepas waktu asar keatas.
  • 2) Badan terasa berat dan malas.
  • 3) Sukar mendapat jodoh.
  • 4) Badan terasa bisa-bisa/gatal.
  • ...5) Sakit/takut ketika ziarah orang meninggal.
  • 6) Sukar tidur malam.
  • 7) Sakit pinggang tanpa sebab.
  • 8) Sakit dada bila waktu asar keatas.
  • 9) Mimpi melihat binatang seperti ular dan binatang berbisa.
  • 10) Bermimpi bayi/kanak-kanak atau menyusukan bayi.
  • 11) Bermimpi jatuh dari tempat tinggi.
  • 12) Bermimpi di tempat yang kotor.
  • 13) Sakit anggota badan tertentu seperti kaki,tangan selepas waktu asar.
  • 14) Ada terasa benda bergerak dibawah kulit.
  • 15) Bayi kerap menangis.
  • 16) Bunyi guli jatuh diatas syiling.
  • 17) Suami isteri kerap bertengkar walau perkara kecil.
  • 18) Sayang melampau-lampau pada orang yang baru dikenali.
  • 19) Malas beribadat.
  • 20) Nyanyuk ketika usia lanjut.
  • 21) Panas baran.
  • 22) Sikap berubah secara mendadak.
  • 23) Gelisah dan panas ditengkuk bila dengar al-quran.
  • 24) Suka melakukan tabiat buruk.
  • 25) Kerap sendawa bila mendengar al-quran.
  • 26) Kerap keguguran.
  • 27) Gagal melakukan hubungan kelamin.
  • 28) Mengantuk bila dengar al-quran.
  • 29) Bermimpi seram yang menakutkan.
  • 30) Darah haid turun lebih 15 hari.
  • 31) Batuk yang berpanjangan tanpa sebab klinikal.
  • 32) Selalu ditindih ketika tidur.
  • 33) Kuat berangan.
  • 34) Terlalu rasa rendah diri dan tidak berkeyakinan.
  • 35) Nafsu seksual yang melampau.
  • 36) Selalu melihat kelibat dirumah.
  • 37) Terasa diri selalu diperhatikan/diekori.
  • 38) Mandul.
  • 39) Kerap mendengar sesuatu bisikan.
  • 40) Melihat jin secara terus.
  • 41) Sakit mental atau gila.
  • 42) Sakit tulang belakang tanpa sebab.
  • 43) Sakit kepala tak tentu masa tanpa sebab klinikal.
  • 44) Loya/sebu pada bahagian perut tanpa sebab klinikal.
  • 45) Sakit dibahagian tulang rusuk kiri/kanan dan ulu hati.
  • 46) Sakit dibahagian tulang punggung tanpa sebab.
  • 47) Timbul rasa takut tanpa sebab.
  • 48) Sering pengsan tanpa sebab.
  • 49) Kerap mendengar bisikan/hasutan untuk melakukan perkara-perkara syirik.
  • 50) Ragu-ragu tentang keimanan (ingin murtad).
  • 51) Terdengar suara yang datang menyergah ketika tidur.
  • 52) Terasa sesuatu menyentap kaki ketika tidur.
  • 53) Kerap terdapat tanda lebam pada anggota badan.
  • CARA MANDIAN
  • Cara mandian Aura 7 Purnama
  • Masukkan isi botol pertama ke dalam baldi yang telah di isi dengan ¾ air.
  • -Sebelum memulakan mandi harap membaca:
  • -Surah Al-Fatihah - 3X
  • -Surah Al-Ikhlash - 3X
  • -Selawat Nabi Muhammad - 3X
  • -Niat dan hajat kemudian mandi sehingga semua air didalam baldi habis
  • -Kemudian masukkan lagi isi botol yang kedua kedalam baldi yang telan diisi
  • dengan ¾ air.Niat,hajat dan mandi
  • -Cara mandi botol yang ketiga sama dengan botol yang kedua.
  • BISMILAHIRAHMANIRAHIM
  • Alhamdulillah..,syukur kehadrat Allah dengan izin-Nya jualah terlahirnya mandian Aura 7 Purnama,dan diharapkan mandian ini dapat memberi manfaat serta perubahan kepada semua.
  • Sesungguhnya Al-Quran Nur Karim adalah satu anugerah Allah yang tak dapat dikira dengan kata-kata,dimana didalam Al-Quran tersebut terdapat banyak manfaat dan kaedah pengobatan yang sangat ampuh untuk segala jenis masalah/penyakit,apa lagi jika isi dan kandungannya digabungkan dengan unsur dari alam semula jadi dan di peroses secara teliti akan menghasilkan satu perobatan dan pengobatan yang berkesan.
  • Disini kami perkenalkan mandian Aura 7 Purnama,yang mana mandian ini adalah hasil dari gabungan ayat-ayat suci Al-Quran dan sari pati limau serta sari pati bebungaan yang telah disatukan dan sangat bermanfaat untuk menyelesaikan segala macam masalah luaran dan dalaman pada diri kita.
  • Adapun mandian ini dapat menaikkan serta menambahkan lagi aura,seri diri dan juga dapat melindungi diri dari perkara yang tidak kita ingini,juga dapat merubah dan menambah apa yang kita hajati sesuai dengan apa yang kita niat dalam mandian Aura 7 Purnama ini.
  • Tujuan dari mandian Aura 7 Purnama adalah untuk kesihatan luaran dan dalaman,yang mana energi dari bebungaan tertentu dapat memberi kesegaran serta mencantikan kulit tubuh dan wangianya sangat bermanfaat bagi proses therapi dalaman.
  • Ramai yang telah merasai dan menikmati keberkesanan dari mandian ini sesuai dengan apa yang diniat dan dihajat mengikut keperluan masing-masing.
  • Setiap mandian Aura 7 Purnama bersamaan dengan 21 kali mandi bunga biasa.
  • Adalah diharapkan dengan mandian Aura 7 Purnama ini segala impian anda akan menjadi kenyataan,insyaallah...
  • “Semua Sudah Disediakan,Kita Yang Melakukan Dan Allah Yang Mengizinkan”,Amin Ya Rabbal Alamin...
  • Nama Aura 7 Purnama adalah sesuai dengan maksud dan cara pembuatan mandian ini,yang mana mandian ini dapat menaikan lagi dan menambah Aura diri.Dan proses terhasilnya mandian ini memakan masa selama 7 Purnama.
  • Setiap Purnama penuh kesemua bahan seperti limau dan bebungaan diembunkan sehingga terbitnya matahari yang bertujuan untuk meng-extract energi dari limau dan bebungaan tadi.
  • Disamping itu untuk menambah kekuatan Aura dari kesemua energi tadi dicampurkan dengan air bacaan surah Yassin dari 7 madjid dan ditambah dengan ayat-ayat suci Al-Quran.
  • ...
  • Selama proses pengembunan 7 Purnama tadi,perlulah berpuasa dan berzikir serta wirid memohon kehadrat Allah S.W.T untuk memakbulkan segala apa yang dihajat dalam mandian ini.
  • Mandian Aura 7 Purnama terdiri dari 3 botol yang berlainan fungsi dan manfaat dalam kemasan yang selamat.
  • Yang mana isi botol pertama berfungsi untuk mengeluarkan/membuang segala kotoran luaran dan dalaman.Adapun pembersihan luaran adalah,sari pati dari limau tadi dapat membuka pori-pori agar Aura serta seri pada mandian kedua dan ketiga dapat bersatu dengan Aura tubuh.Pembersihan dalaman adalah,dimaklumkan ayat Qursi dan surah Yassin adalah ayat induk dan disokong dengan ayat-ayat Al-Quran yang lain,dimana kesemua ayat-ayat tadi dibaca selama 7 Purnama yang sangat berkesan untuk menghilangkan segala misteri dalam diri dan memperteguhkan lagi kekuatan dalaman.
  • Adapun fungsi dari isi botol kedua adalah untuk mengembalikan dan menambah lagi Aura sesuai dengan apa yang diniat dan dihajat.Adapun energi dari 7 jenis bebungaan dapat memberi kesegaran pada kulit disamping dapat mengekalkan kecantikan kulit.
  • Sedangkan isi botol ketiga berguna untuk melindungi dan sebagai peninding diri dari unsur dan niat yang tidak diingini.Wangian therapi yang terdapat pada mandian ketiga ini adalah untuk memberi ketenangan diri.
  • Cantuman aroma ketiga isi botol mandian tadi dapat dirasai kelembutan wangianya.
  • Semoga apa yang dihajat akan dimakbulkan,Insyaallah...
  • Perhatian: Tidak dibenarkan mandi Aura 7 Purnama semasa haid atau dalam keadaan kotor
  • Berikut adalah antara khasiat dari mandian Aura 7 Purnama
  • Untuk Masalah Rumah Tangga/Pasangan
  • * Penyeri Diri
  • * Pemanis Diri
  • * Penyegar Diri
  • * Selalu Dikasihi Suami/Istri
  • * Melembutkan Hati Suami/Istri
  • * Mengembalikan Semangat
  • * Menghilangkan Keletihan
  • * Menghilangkan Rasa Jemu/Bosan Dengan Suami/Istri
  • * Mengembalikan Kepercayaan Diri
  • * Selalu Diingat Suami/Istri
  • * Memberi Ketenangan Diri
  • Untuk Perniagaan
  • * Pelaris
  • * Rezeki Murah
  • * Dihormati Orang
  • * Membawa Tuah
  • * Membuka Jalan Berniaga
  • * Melancarkan Perniagaan
  • * Selalu Bersemangat
  • Untuk Jodoh
  • * Menaikkan Seri Wajah
  • * Selalu Jadi Perhatian
  • * Nampak Menawan
  • * Menambah Kepercayaan Diri
  • * Mudah Bergaul
  • * Selalu Dikasihi
  • * Selalu Diingat
  • Pengandaman
  • * Menaikkan Seri Pengantin
  • * Nampak Bercahaya
  • * Selalu Kelihatan Segar
  • * Peninding/Pemagar Masa Berarak
  • * Menambah Keyakinan Pengantin
  • * Menghilangkan Rasa Gemuruh
  • Untuk Anak-Anak
  • * Menguatkan Lagi Daya Ingatan
  • * Tenang Dalam Pelajaran/Peperiksaan
  • * Penerang Hati
  • * Dengar Kata
  • * Mengembalikan Semangat
  • * Cepat Pemahaman
  • * Menambah Kecergasan
  • Cara mandian Aura 7 Purnama
  • Masukkan isi botol pertama ke dalam baldi yang telah di isi dengan ¾ air.
  • -Sebelum memulakan mandi harap membaca:
  • -Surah Al-Fatihah - 3X
  • -Surah Al-Ikhlash - 3X
  • -Selawat Nabi Muhammad - 3X
  • -Niat dan hajat kemudian mandi sehingga semua air didalam baldi habis
  • -Kemudian masukkan lagi isi botol yang kedua kedalam baldi yang telan diisi
  • dengan ¾ air.Niat,hajat dan mandi
  • -Cara mandi botol yang ketiga sama dengan botol yang kedua.

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...