Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Rabu, Jun 02, 2010

SURAH AL-ANKABUT AYAT 2-3

KENAPA AKU DI UJI...?
29:229:3
Patutkah manusia menyangka bahawa mereka akan dibiarkan dengan hanya berkata: "Kami beriman", sedang mereka tidak diuji (dengan sesuatu cubaan)?
Dan demi sesungguhnya! Kami telah menguji orang-orang yang terdahulu daripada mereka, maka (dengan ujian yang demikian), nyata apa yang diketahui Allah tentang orang-orang yang sebenar-benarnya beriman, dan nyata pula apa yang diketahuiNya tentang orang-orang yang berdusta.

SURAH AL-BAQARAH AYAT 45

2:45
"DAN MINTALAH PERTOLONGAN KEPADA aLLAH.DENGAN JALAN SABAR DAN MENGERJAKAN SEMBAHYANG ,DAN SESUNGGUHNYA SEMBAHYANG ITU AMATLAH BERAT KECUALI KEPADA ORANG2 YANG KUSYUK"

DOA QUNUT NAZILAH

YB Dato' Seri Tuan Guru Hj Abdul Hadi Awang

Kepada seluruh ahli, kepimpinan dan penyokong PAS serta umat Islam di seluruh dunia agar dapat membaca Qunut Nazilah dalam tiap-tiap sembahyang lima waktu bermula dari hari ini dengan memohon agar dibinasakan Regim Zionis Israel serta diberikan kekuatan kepada kumpulan sukarelawan yang sedang ditahan dan berhadapan dengan Regim Zionis ini di Gaza dan seluruh dunia. Sekian. Wassalam.pada hari Selasa
YB Dato' Seri Tuan Guru Hj Abdul Hadi Awang

YB Dato' Seri Tuan Guru Hj Abdul Hadi Awang Kepada seluruh ahli, kepimpinan dan penyokong PAS serta umat Islam di
seluruh dunia agar dapat membaca Qunut Nazilah dalam tiap-tiap
sembahyang lima waktu bermula dari hari ini dengan memohon agar
dibinasakan Regim Zionis Israel serta diberikan kekuatan kepada
kumpulan sukarelawan yang sedang ditahan dan berhadapan dengan ...

Lihat seterusnya..
Semalam pada pukul 9.04 ptg · ·
50 dari 74
Nor Suakma Jaafar
Nor Suakma Jaafar
tau xpe..bc abis dulu baru komen..
Semalam pada pukul 9.43 ptg · Bendera
Mohd Shamian
Mohd Shamian
baca & fikir-fikirkan
Semalam pada pukul 9.46 ptg · Bendera
Kunyiil Merapu
Kunyiil Merapu
manifestasi akal yg blurrr wuhahaha..... tuhan nak tunjuk kot? heh hehh
Semalam pada pukul 9.47 ptg · Bendera
Roslan Mohd Ridzuan
Roslan Mohd Ridzuan
baca molek dulu la ...jgn dok serbu tak tentu pasal.payah nak brcakap dgn org yg tak paham atau buat2 tak paham ...takbirrr ...!! ALLAHU AKBARRR
Semalam pada pukul 9.48 ptg · Bendera
Achan Ina
Achan Ina
mula mula ...baca..lepas tu fikir...lepas tu baru komen..macam ajar budak tadika la pulak...
Semalam pada pukul 9.53 ptg · Bendera
Nismo Nismo Bluebird
Semalam pada pukul 9.53 ptg · Bendera
Fitri Mokhtar
Fitri Mokhtar
HIDUP ISLAM!!
Semalam pada pukul 9.56 ptg · Bendera
Syahreza Omar
Semalam pada pukul 9.59 ptg · Bendera
Zawavi Mahmood
Zawavi Mahmood
Doakan skali Kehancuran Husni Mubarak..dia lah yg mngarahkn smpadan Mesir ditutup..bantuan x blh bwk msk melalui jln darat...
Semalam pada pukul 10.00 ptg · Bendera
Hishamudin Al-ferlisi
Hishamudin Al-ferlisi
betul tuu.. pak arab sorang ni laa antara sekutu yahudi laknatullah yg mengguris hari org islam seluruh dunia.
Semalam pada pukul 10.17 ptg · Bendera
Haziq Pejuang Reformasi
Amin Ya Rabbal Alamin..
Semalam pada pukul 10.22 ptg · Bendera
Mazlam Ngah
Mazlam Ngah
seluruh umat isllam tak kira lah mu umno celuk ke..hai bodo nya mu ni hafiz..baca tak habis.....itulah masa kecik suka makan bubur liut..hehe..aku pantang org kata tokguru aku bodo..!
Semalam pada pukul 10.26 ptg · Bendera
Fauzi Jusoh
Fauzi Jusoh
Semoga Allah menghancurkan Rejim Israel dan memberi kemenangan kepada Pejuang Palestin serta mereka yang datang utk membantu Palestin..
Semalam pada pukul 10.28 ptg · Bendera
Edymarzuki Edy
Edymarzuki Edy
hafiz tu budak KEMAS lagi...jangan dimarah sebab ajaran UMCO ambik sekerat2......nilah contoh didikan UMCO...
Semalam pada pukul 10.37 ptg · Bendera
Muhammad Zaydie
Muhammad Zaydie
SemOGa yahudi d laknaT OleY ALLaH TAALa.amin
Semalam pada pukul 11.12 ptg · Bendera
Dnan Al Barohi
Dnan Al Barohi
maaf teremosi..
Semalam pada pukul 11.16 ptg · Bendera
Muhammad Zaydie
Muhammad Zaydie
Hafiz 2 bkN TAu nPE2 PUn.bANGang jer lebeY.Bce xaBEs kte bkN2.KALu kte b0do s0mBG Mrh tp memaNG BOdo s0mb0ng PUn..msUK PAs la bru cerdiK.
Semalam pada pukul 11.17 ptg · Bendera
Komie Harih
Komie Harih
kepada saudara hafiz...bacalah betul2 dulu...jgn cepat melatah..adakah kamu tau siapa TGHH tu?jgn sampai kesabaran dlm dr ku ni hilang...kepada semua...samalah kita berdoa semoga umat islam seluruh dunia bersatu hati menentang segala tindak tanduk israel laknatullah...takbirrrr...
..............
Semalam pada pukul 11.19 ptg · Bendera
Marsimun Mars
Marsimun Mars
Insya allah datuk,akan aku krjakan?
Semalam pada pukul 11.20 ptg · Bendera
Arif Azizi
Arif Azizi
saya dulu pergi tadika kemas juga takder pulak jadi manusia spesis "hafiz"; ya Allah, kau lindungilah diriku & keluargaku dari penyakit jahil, amin.
Semalam pada pukul 11.20 ptg · Bendera
Anok Tok Ngulu Tunjung
Anok Tok Ngulu Tunjung
Ahli kitab pun kita dilarang untuk mengutuknya... inikan pula ulamak yang tafsir Quran cair dimulutnya.. kepada siapa lagi kita nak bergantung harap.. kita jahil tak apa tapi mengikut yang alim.. insyaAllah selamat..
Semalam pada pukul 11.30 ptg · Bendera
Mohd Sobri Daud
Mohd Sobri Daud
Allahumma binasakan zionis pelampau yang laknat itu...
Semalam pada pukul 11.33 ptg · Bendera
Mustafar Bukhari
Mustafar Bukhari
insyallah..
Semalam pada pukul 11.33 ptg · Bendera
Abuyon Artikel
Abuyon Artikel
Insya-Allah. Dan jangan lupa untuk menghunuskan pedang malam ...
Semalam pada pukul 11.37 ptg · Bendera
Mat Zizan Man
Mat Zizan Man
Ya Allah binasakanlah Regim Zionis Israel
21 jam yang lalu · Bendera
Roslan Narawi
Roslan Narawi
InsyaALLAH ustaz..............hancurk
an Regim Zionis Israel Ya ALLAH...........Amin!!!!!!
!!!!!!!!!!!!
21 jam yang lalu · Bendera
Muhamad Rizal Idris
Muhamad Rizal Idris
Kalau perlu hantar pejuang kesana untuk jihad put me in the front list......
20 jam yang lalu · Bendera
Hafeez Apex's
Hafeez Apex's
hidup!!!! hidup!!!! hidup islam.... hancur!!!! hancur!!!! hancur israel!!!!!!!!........
18 jam yang lalu · Bendera
Mohd Afendi
Mohd Afendi
insyallah tok guru..mari lahh kta sma2 mndoakan kesejahteraan mereka..
takbir;allahuakbar
10 jam yang lalu · Bendera
Zahrah Ahmad
Zahrah Ahmad
insyallah tuan guru...ya Allah hancurkan zionis Israel dan Kuncu2nya...
8 jam yang lalu · Bendera
Hishamuddin Ru Dua
Hishamuddin Ru Dua
...baru selesai menyerahkan memorandum pemuda PR kepada PM membantah tindakan zionis & mendesak kerajaan malaysia menghentikan hubungan & kontrak dgn kerajaan haram israel
8 jam yang lalu · Bendera
Al -ghazali
Al -ghazali
takbir Allahhuakbar
7 jam yang lalu · Bendera
Abah Umiliya
Abah Umiliya
insyallah..terima kasihhhh
7 jam yang lalu ·
Najah Hudson
Najah Hudson
kpd hafiz..cepat2lah mntk maap dgn tok guru,mdh2an mulut awak terpelihara kelak...berat untuk d trm,tetepi atas faktor kejahilan dan kekotoran hati awak,pasti tok guru akan memaafkan awak malah mendoakan awk...aminn
7 jam yang lalu · Bendera
Napi Ngah
Napi Ngah
ckp sje dok guna...jom pakat kita buat...takbir...
7 jam yang lalu · Bendera
Najah Hudson
Najah Hudson
Salam tok guru Hj Hadi Awang...sy yakin penyatuan doa ikhlas & tulus drpd seluruh umat islam& alim ulamak d dunia akan menghancurkan israel,tidak ada yg lebih hebat dr itu!!!,takbir... ALLAHUAKBAR!!
7 jam yang lalu · Bendera
AkHukum Fil Islam
AkHukum Fil Islam
insya'ALLAH
7 jam yang lalu · Bendera
Abu Dardaa Muhammad
Abu Dardaa Muhammad
InsyaAllah. Doakan untuk Hafiz tu sekali. Tapi jangan doa laknat cam untuk zionist :D doakan supaya Allah bagi hidayat kat dia. Moga-moga dia tinggalkan UMNO. Dengan duit yang UMNO bagi dekat APCO tulah Zionist bunuh umat Islam. Walaupun UMNO tahu. Dengan duit rakyat yang UMNO tabur tu juga la masyarakat menjadi liar dan jahat. Sampai ulamak pon sanggup dicela.
6 jam yang lalu · Bendera
Hishamuddin Ru Dua
Hishamuddin Ru Dua
jom baca ayat kursi...
6 jam yang lalu · Bendera
Panglima Awang
Panglima Awang
malaysia yg bebaskan
5 jam yang lalu · Bendera
DHuang Zait
DHuang Zait
takbir....
hancur israel laknat......
5 jam yang lalu · Bendera
Panglima Awang
Panglima Awang
dah bebas pun.. berterima asih kepada kerajaan key.. pemimpin malaysia bijak paka otak.. tapi pemimpin pembangkang ikut kata hati jer melalak
5 jam yang lalu · Bendera
Mie Key-Gen
Mie Key-Gen
Allahuakbar! Allahuakbar! Allahuakbar!
5 jam yang lalu · Bendera
Rozaidi Zulkafli
Rozaidi Zulkafli
salam///jgn bertekak...!sudah tiba masanya umat islam seluruh dunia bersatu...org kafir laknatullah sedang menyerang umat islam diseluruh dunia..tetapi umat islam di malaysia masih BODOH dan sedang berperang sesama bangsa dan agama sendiri..jom kita bangkit,ketepikan ideologi politik..jom sama2 berdoa supaya dilindungi oleh Allah SWT..kerana doa adalah senjata utama org mukmin..
5 jam yang lalu · Bendera
Matsahri Sahri
Matsahri Sahri
semoga Allah melaknat Israel, qt serukan kepada umat islam untuk membaca qunut, palestina bangkit!!!!!!!!
4 jam yang lalu · Bendera
Royh Aiye
Royh Aiye
baik tok guru....kami akan buat...semoga ALLAH mberi kkuatan pd petugas dsana...amin
4 jam yang lalu · Bendera
Subki Arabi Abdul Rahman
Subki Arabi Abdul Rahman
semoga di beri keberkatan pada doa yang bakal di baca.kepada yang masih bengap dan bahlul jangan tunjukkan kepada orang bahawa anda tu bahalul.nanti malu kalau orang ramai tahu...
2 jam yang lalu · Bendera
Harum Kasturi
Harum Kasturi
ALLAHUAKHBAR!!!
sejam yang lalu · Bendera
Wannurulhawa Binti Othman
Wannurulhawa Binti Othman
takbirrr!!allahuakbar!!!ja
hanam zionis,laknat yahudi!!!
sejam yang lalu · Bendera
Mohammad Fathan
Mohammad Fathan
yahudi la'natullah
28 minit yang lalu · Bendera

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...