Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Khamis, April 22, 2010

citer en.abe kito jadi pembantu cheff lah konon kuh kuh kuh


Assalamualaikum..ermm tersenggih umi ngen liya..duk dengar citer abah...aliya gelak guling 2 bila abah tunjuk badan abah yg bentuk baju..tu...terkena terik matahari..badan abah separuh hitam separuh cerah heheheh
tenggok gambar2 abah ngen kekawan bomba rase suka lak...abah mana lah pernah masak2 ni...ermm kat sana abah jadi pembantu jer..tolong siang ikan..tolong campak2,,heheheh suka lak,,dgr..citer abah..tergangga ,mulut alya duk dengar hehehhe




sempat agi..berbq..ermm kata nyer abah...malam nak balik ni..bakar2 ikan sotong..permintaan dr..kekawan yg duk penat lelah siang dan malam..duk padam api..hutan tu..cian mereka kan kan..sesapa..yg nak membakar tu...tolong lah hati2..kanggg terbakar hutan2 kita....sapa yg susah....alam sekitar jugak yg mrosak ken ken ken


comelnyer bekas air tu...ermm panas2 leh tak berenang tu abah...huhuhuhu



suasana malam...menanti makan kut kuh kuh


tukang masak berpelu sakan tuh..masak untuk 100 org ke hehehehehhe,,,macam nak wak kenduri jer..leh tempah nanti ekk









besar gak...kawasan yg terbakar tu.....khemah memasak jauh dr tempat operasi..tu ekkk





siap ader yg mengail..lagi..ermm suka lah kaki pancing tu..dapat ikan haruan..siap2 buat..sup ...ikan haruan..ermmm..kata abah..best gilerrrr



cian sungguh nampak macam khemah pelarian pun ader..tp ..umi duk namapk macam khemah...komunis keh keh jangan marah yer..gurau jer


wak gapo lah tuuuuuuuuuuuuuuu
sepatutnya ..kerja padan api,,ermm dahg tukar profesion jadi tukang masak keh keh keh..balik umah nanti leh aaah tunjuk bakat kat isteri kangggggggggggg


habis/......anak dan bini terlopong duk dengar citer abah,,,,ingat kan dongeng tapi bila tenggok gambar uper2nyer..realiti heheheh



ermm bagusnyer pegawai....masak sup....ikan haruan..pandainyerrr



macam cheff betoi2 lah


markas.....komunis ker..apa ni??bintang tiga kutt




inilah habitat...atau di kenali penempatan nomat abah hehehehhe
nasib abah bawak khemah..sebab tiga malam..berturut2 hujan lebat....khemah besar.kene....tempias ..khemah cinonet ni..leh aaah tahan


kawasan kebakaran..

macam askar komunis..huhuhuhuhu


nok nunjuk aaaaahh tuuuuuuuuuuu









Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...