Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Ahad, April 18, 2010

Yaaaaaaaaaaaaaaaaaay esok abah balik...a



Salam.....ermmm Yaaaaaaaaaaaaay esok abah balik.....ermmm  umi ke anak gembira tuuuu..
dua2lahhhh kan kan kan...rase macam setahun berjauhan..winduuuuuuuuuuuuu hehehhehe
kalau leh tak mau agii berjauhan beginiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..kalau pemisahnya ajal,,,umi tak tau lah..mintak2 Allah kuatkan iman..dan kuat kan semangat ku huhuhuhu.
.
.
.
.
.
.
.
.





Hari ni..umi ngen alya di rumah jer..alhamdulillah kul 11 pagi tadi bonda ...adik dan adik ipar datang umah....
baby aufi pun datang tak sangka lak..cepat sembuh babay aufi tu.....apa yg umi sangka lps operate mesti nanges upernya tidak,,,,alhamdulillah doa2 kekawan dan sedara mara termakbul,,,syukur kembali..
.
.
adik ipar ngen bonda duk main2 ngen baby aufi tu...
sukanya ..cik na..bakal ummi tak lama lagi...insyallah jika tiada aral...bulan 6 ni...jangka bersalin..kami doakan semoga perjalanan  pulang ke sabah esok selamat ya..semoga ....baby dalam kandungan pun keadaan baik,,hendaknya..pesanku,,kepada adik lelaki...jaga baik2 isteri ya..jgn bagi tekanan ok....insyallah..semoga semua selamat pergi dan balik...
kesian mmi tak dapat ngntar...kat airport esok.....abah takder memndang kan fly awal sgt ....umi tokleh nak pergi...alya ke sekolah kul 8..fly kul 8 kan..huhuhuhu doa ya ..semoga selamat semua


happynyer budak tecit niii




tokleh pakai baju..panaskan aufi huhuhuhu

dapat towel lembapbaru dia berhenti  menjerittt..ee si budak aufi niii



ermmm suker nyerrr alya.....bila baby aufi ader tu hehehhe


kakak liya n baby aufi.................... 



sayang gambar ni kaburrrr....tenggokkkk nak diri  macam budak bsar nak duk berdiri jer heheheh


Ya

demam rindu


Assalamualaikum..ermm hari ni ahad alya tak pergi sekolah...badan dia masih lemah agi..kelmarin umi bawak liyake klinik...ermm abah tak ader ..umi bawak jer liya pergi..cedeyy lak..nasib baik lah...tetiba je ke klinik kebetulan og tak ramai...masuk2 jer terus dapat no 9...ermmm cepat2 jer alya tersenyum..bila masuk bilik doktor..ingat kan dapat ubat air....hheheheh uper2nya..ubat pil...ermm terbeliak mata nya..




alya:kenapa doktor bagi ubat begini
umi:alya dah besar ..kalau kecik2 baru dapat ubat air
alya:ubat besar gini liya tokleh mkn..huhuhu pahit katanya
umi:cuba dulu ekk.umi buat kecit2 nanti
alya:kedekut doktor tu..tak bg ubat air kan umi
umi:heheheheh cian...belajar lah mkn pil i..pahit sikit jer




dah lama liya tak demam....ermm deam rindu kat abah kuttttt


cepat nye..alya nampak cengkung baru 4 hari demam...kurus sgt2 ciannyer anak umi nii


Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...