Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Jumaat, April 09, 2010

alhamdulillah..kembali pulang

'Assalamualaikum...ermm rindunyer ...tak belek2 diary umi ni....berapa hari ya..tinggalkan blog kesayangan ku ini..sibuk ngen jalan2 jer...jadual penuh...
6hb hingga 9hb..umi tak sentuh diary ni..rindu sgt2 ....ermmm jap2 agi nak gi ambik liya umah bonda..tadi kul 2..baru sampai dr paka..semalam kul 12 ..sampai dr kl..terus tido umah kakak kat paka...aliya lak....biasalah...kerja dia mengikut...tok dan chik na..dia yg baru jer balik dr...kl tu heheh

r lah...tinggal lah tinggalkan umi lagi..takpelah alya nak lepaskan rindu dia dgn mak sedara dan pak sedara dia..heheh
'
'
'
'
'
'
'

ermm...sepanjang 4 hari ...bermusafir..banyaklah kenangan suka..duka pun ader huhuhuhu

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...