Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Ahad, April 04, 2010

itu ini apa2 ajer..hahahha macam tajuk ibu aufi jer aaahh keh keh


Assalamualaikum...ermm hari ini ahad..dah sunyi umah umi lagi..kelmarin abah off ..alya kul 3 baru balik dr umah ibu aufi...ermm happy dia dapat main ngen adik aufi kan..kan..
lama gak adik duduk2 umah umi...dapat lah umi lepas kan rindu ngan anak sedara yg comel tu...siap umi...cubit2 agi...kene cubit pun masih tersengih jer...geram umi..
.
.
.

(gambar anak umi....yg poyo jer rambut tak bersikat heheheh...nampak lagi kesan parut yg berbentuk u..di tempurung kepala .44 jahitan semasa...kemalangan 2004 ).
.
.
alya selalu suh umi nyayik kan lagu..budak tecit.
.
. bila umi nyayik kan..untuk aufi..mesti dia happy heheh


"mulut put-put..
hidung to tet...
mata tendit-tendit..
pipi gembol-gembol"

 (bahasa pelat liya heheheh)

lagu ni abah selalu nyayik kat alya dan arwah adik masa kecit2 dulu huhuhuhu..
suka kalau abah nyayik lagu ni..abah cakap lagu ni....lagu mama dia pernah nyayik kan kat dia dan adik2 zaman kecik2 dulu jugak..turun temurun lah ni hehehe
taman astakona umi yg duluuuu..sekarang dah berubah...ermm nanti2 umi masuk kan gambar ekkk

kelmarin penuh ngen aktiviti..agi....pagi2 agi...umi dah....mula memotong kain..hajat hati nak siapkan baju umi ngen liya nak...pakai baju baru time nak ke kl nanti hehehe..
,
,
 best kan boleh jahit sendiri..alhamdulillah ...sambil2 umi memotong..sambil2 duk intai abah mesin rumput...ermmmm best nyer tenggok halaman dah kemas gitu hehehe.
.
.
 dalam duk mesin 2 rumput abang umi yg no 3 datang....abah dah janji ngen abang umi tu mintak dia ukur  atap untuk buat owning....nanti kan teduh sikit...syukur abang umi tu....ader bengkel sendiri...mebuat peralatan besi2 ni...dapat discaun lak...heheheh kalau nak tempah pintu ke...leh tempah ngen abag ipar gak kuh.kuh....alhamdulillah...keluarga umi...kebanyakan...bukak bisness sendiri hehehe.
walid nyer aufi lak...seorang...kakitangan kerajaan gak tp part time...pasang-memasang wiyer elektrik tu..huhuhu apa ke nama yer heheheh.
kua kua kua.lupa sudaaaaa heheeh
...
oooo wirering kua kua kua.
nanti senang jerk...nak suh wirering suh walid aufi..nak wak......owning suh abang yg no 3..dan nak tempah kabinet ke hapa ke..leh suh adik ku kua kua...pusing2 ketam.....leh gak....sistem bate..hahahhahah.
.
.
.
 nanti diorang leh aahh suh umi jahit baju melayu ke,....langsir ke hehehe
...melalut lak..umi ni..keh keh keh..

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...