Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Rabu, Mac 31, 2010

AS-SALAM


Punca Keamanan


Dialah penyelamat hamba-hambaNya dr bahaya serta rintanagn serta memberi tahniah kepada mereka yg didalam syurga.


Fadhilatnya:




Sesiapa yang menyebut namanya 160 kali,berulang-ulang di tempat orang yang sakitboleh membantu mengurangkan kesakitandan insyaAllah dengan pertolongan Nya dapat menyembuhkan si pesakit.






Doa Mohon DiBeri Kemudahan Dalam Bekerja Dan berfikir

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih,Ya Allah Tidak Ada Yang Mudah<Kecuali Sesuatu Yang Engkau Jadikan Mudah<Engkaulah yg menjadikan yg susah itu mudah.






musibah yg di tanggung mereka


Assalamualaikum....hari ini rabu...tadi pgi abah balik kijer...kul 9 abah cakap nanti2 nak kene ke balai lak..ader komputer balai kene repair...ermm sebab kelmarin dah janji nak gi jengguk pak sedara kat hospital..jadi abah ajak kami ...sekali  gus ...mula2 abah hantar umi..kakak..dan bonda ke giant dulu..sebab umi nak cari barang..lps tu abah terus ke balai bomba..tempat abah kijer ahhh..balai bomba dekat jer ngen giant tu..sebelah jer heheh.
.
.
.
 umi ngen bonda pusing2 dalam tu..beli barang sikit 2 jer...umi lak..beli coklat jer untuk liya..sebab hari tu dah janji...nak cabbury,,ermmm untuk mucuk sorang tu huhuhu.
.
.
 setengah jam gak lepak2 kat luar sementara tunggu abah datang ambik...
.
.
 kul 1 tengah hari alhamdulillah abah dah beres kijer nyer..terus datang ambik dan ke hospital..tenggok pak sedara...abag nyer bonda umi..kene barah usus...atau ketumbuhan...usus ..umi pun tak pasti agi..sebab hari ahad ni baru ..operation..Ya Allah mintak2 selamat semuanya..amin.

buat keluarga sepupu  umi tu..bersabar  ya dalam mengharungi rintangan dan dugaan..
sesuatu yg terjadi pasti ader khikmahnya...yer
sabar dalam mengharungi musibah yg bertalu2 menimpa keluarga beliau...yg jugak adik ipar  umi..
(cik ani) sabar ya.

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...