Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Sabtu, Mac 20, 2010

kenangan itu...

hari ni...sedih sgt2....
hari gambar ni..di ambik...ermm lupa tarikh..nanti2 umi tenggok balik..jap2 agi nak kuar gi mkn kenduri umah sedara mara...ermmmtumpang adik..dia dlm perjalan balik dr paka..ermm tak sabar nak jumpa ngen mucuk...
abah takder hari ni..kijer siang..
.
.
.
ni kat hospital terengganu

Semoga Allah murahkan rezeki kpd kami..amin

Assalamualaikum... ermm cuti2 sekolah camni...semua org berduyong2 duk gi...bercuti ekkk...ermm termasuk aahh anak mucuk umi sorang tu...kelmarin ikut pak sedara ke paka...ermm semalam diorang berkhemah kat sungai paka...ermm sambil pak sedara alya memancing...best lah tu...semalam umi call...lieya ngah duk bbq(bakar ikan...n sotong kut)
..surry cayang umi tak dapat joint..sebab???
kan abah kijer siang hari ni....
abah dah tak dpt cuti agi...sebab???
kannggg minggu depan...alya..n family nak ke kl..lak..
nak gi ambik cik na(adik ipar umi..di uia gombak)
insyallah...soo kenelah simpan cuti abah tu k.
.
.
.
.
umi harap lieya jadi anak yg berguna dan dengar kata...pak sedara n mak sedara tu,walaupun umi takder kat sana..yek....
umi taknak ader komen 2 ok...yg pasti..ermm jaga solat n aurat... tu yer liya..
.
.
.
.
umi ngen abah jugak bimbang ,,,alya..kalau bergaul nampak sgt kasar dan suka org ikut dia jer.....maklum ahh dia jarang ader teman kat umah..
.selamani pun teman dia..kucing dua ekor tu jer...dan tedybear2 yg tokleh nak bercakap..tu lah tempat dia...buli..hehehe.
.
cian anak..umi..nak sgt adik..ermm..
(Ya allah semoga Allah berikan kami peluang..mendapat rezeki zuriat lagi)
.
.
.
umi selalu duk perhati dia.duk tenggok.gambar2 arwah adik..dia
alya simpan gambar..kat atas katil dia...selalu kalau dia duk sorang2 umi tenggok dia...tilik gambar adik..mesti menitis air matanyer..
.
.
.

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...