Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Jumaat, Februari 05, 2010

bercuti di hari minggu......sekayu waterfall





Assalamualaikum...ermm penatnyerrr..hari nih sari suntuk umi berendam je kijer....hehehhe hari ni sekayu...tapi taklah naik kat air terjen...mandi kat bawah jer....lom masuk area sekayu pun..tempat ni best...tak banyakl batu ..lagi pun tak ramai org..best jer...
kul 10 ....kami bertolak ke sekayu..lps umi masak2 cincai jer...ermm tumis telur...goreng ayam..sup sayur.....dan rojak...pertis
.
.
.
.
.
 


 

sampai jer abah ngen pok sam terus pasang hemah heheh
kanak2 keriangan..ermmmm tak sabar2 nak mandi..anak2 sedara umi pun..huhuhu tok sabor tu hehehe
fuyoooo..silap set timing..camera lak....28hb 1 lak..kui kui kui


bekalan  dah mula turun...mula2 sampai makan nasi ayam dulu..kak umi yg buat..umi masak nasi putih lauk2 sempoi jerr
makan kali kedua..lps jer mandi..naik makn lagi heheheh

lps solat asar....ermm mandi lagi heheheh

amboi2 bergaya dgn kete pok wan hehehe
selamat tinggal doh nok balik dohhh



umi duk kutip pokok keladi yg banyak melata kat hutan tu,,,,batu2 yg cute2 sgt,,,erm  umi bawak balik nak buat landskap
  

ok lepas jer ...khemah siap di lipat kami pun berangkat balik...dalam kul 6 ptg,,happy nyer hatiiii

Aku, Tupperware dan GOFLEX!!

 

  
 

ciut miuttt 


Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...