Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Ahad, Januari 24, 2010

barang lama ..tukar baru keh keh keh

salam...pagi tadi umi tenggok cian lak dak tu..bangun je solat subuh..6.30 pg..dia tanya umi dah siap ke lom...vest alya..ermmm ,,umi lom buat agi aahh
alya:umi oyak nak buat....vest sekolah kakak
umi:umi tok danggg kang umi menjahit langsir
alya:alya malu kawan2 semua pakai doh 
umi:ok alya gi mandi umi jahit jap..je tp umi jahit...tak com,ellah sebab nak cepat
alya :: ok yayayayay
lps tu umi jahit lah kul 7.30 siap...syukur .nampak sgt muka dia happy heheheheh
pagi2 lagi umi dah kene kejutan.. 
hari ni umi bercuti menjahit...
hari ni gi bandar kt..ngen mydin mall nak je teman kan adik..dan adik ipar ke....kt nak uruskan satu kijer..sambil2 umi lak...gi tukar tuperware2 yg dah lama umi tangguh hehhehe
happy nyer hari ni..dapar tukar2 tuperware..ader gak barang2 yg tokleh tukar,,seperti bag botol susu...n bekas tuperware yg kene gigit deq tikus..heheheh tuperware umi yg rosak sebab umi masuk kan dalam microvawe huhuhuhu..cian umi..tp yg happy nyer barang lama yg tak ader stop dapat tukar ngen barang baru ermmmm jumlah semua barang2 yang takder stop semuanyer rm 158.70 sen heheheh..barang2 yg dapat di tukar lak banyak keh keh keh happynyerrr
terpegun gak ku di buatnyer hehehhe
ermm seronoknyer tak yah bayar satu sen ponggggggggggg
barang2 yang dah kene lupus tak dapat tukar keh keh..umi biarkan jer tak basuh 2 cian dier hehheeh
banyak2 gak barang2 yg tak dapat tukar sedey gak rasenyerrr
ermmm
balik kat tuperware gi mydin beli barang2 dapur,,hehehe disebabkan gaji lom masyukkkkkkkkkkkkk
beli yg patut je dulu keh keh keh
tenggok bekas gula2 untuk alya..nanti dia balik sekolah mesti happy nyer hehhe
dapat bekas gula2 terus senyum ermmm
ni lak jajan..untukk abah kunyah2 time duk ngadap komputerrr
\
o

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...