Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Sabtu, November 27, 2010

sehari ni..mundok thailand...25..11.10

alhamdulillah...
best seronok suke....gembira....sesangat hati bila dapat gi,..,,,shoping giler2..
murah,,sesangatttttt
nak gi lagi,,insyallah
.
.
.
aliya hairan tgk,,,plastik sangkut,,air heheheh
canggih
hehhehe..beli jgn dok beli
biji gajus....ermmmm memnag besttt gitu,,rm10 untuk 1 cawan tinggi
jeruk jambu,,rm 1 biji rm 1..
udang hoiasan.....memng cantik,,sesapa nak tempah,,mai sini,,,rm 30 untu 2 ekor heheheh
mucukkk ummi,,ngen scuter thailang,,cute sgt
memang murah giler 50 untuk satu cucuk...
halal...
bakull ...cute
baru senyum dapat apa yg di hajatinyerrrrrrr..
abah pikul beras siam ..25 kg tuu
nok naik bot untuk keseberang..
rm1,,untuk sorang
makanan thai...tomyam..
memnag pedas giler
percaya dok....20 sen untuk satu cucuk tu..
5 batang rm 1.00 hhehehe
murah2 gilerrrrrrrrr
rm 10...
untuk satu pasangg
beg ummi..comel2
comel2 sesapa nak tempat,,cadar cotton,.,ni hehe rm 20 je satuu
dah ambik untung tu,,
sesapa gi sendiri dapat harga rm 13 jer heheh
tengg
alhamdulillah...
best seronok suke....gembira....sesangat hati bila dapat gi,..,,,shoping giler2..
murah,,sesangatttttt
nak gi lagi,,insyallah
.
.
.

Tiada ulasan:

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...