Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Selasa, November 30, 2010

my biz..........alhamdulillah

Assalamualaikum...
buat kekawan blog umi...
ermmm...dah lama sgt,,umi dok,,catat...segala isi hati kat sini,,,wak cemana,,duk layan facebook heheh
..ermm kepada kekawan...blog umi...umi nak ajak,,joint kutu tuperware spessel lah..
ermm tunggu ya,....barang yg cemana...umi nak cadangkan ya..
menarik tertarik,,dan....
sgt baik,,,
kali ini...kutu tupperware umi bertema...
picnic........
.
.
.
.
antara barang2 yang akan.....ader didal;am tema...kutu umi kali ini...

2 ulasan:

e.l.i.s.s.m.i.e berkata...

syoknya :)me selalu rembat tupperware mak ajer..hehehehe

::Umiliya6677:: berkata...

hhhehe terbalik tu,,patut kita bui ke mak heheh...apa2 pun,,kita bg duit kat mak,,mak beli,,lps tu,,kita ambik balik,,kih kih,,samalah kite,,hehehe

guaru je ya

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...