Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Ahad, Ogos 01, 2010

Smart Coco A+

Adakah anda atau anak anda mudah lupa? Adakah anda atau anak anda tidak berminat dan malas belajar? Adakah anda atau anak anda kurang fokus di dalam kelas atau di pejabat? Adakah anda atau anak anda merosot dalam pelajaran? Adakah anda atau anak anda mempunyai masalah kesihatan? : : : Jika ya, anda sekeluarga memerlukan sesuatu sebagai pemangkin untuk menyelesaikannya. Cubalah Smart Coco A+ dan Jus Al-Khaira sebagai salah satu ikhtiar dan usaha untuk mengatasi masalah di atas. Apapun yang baik datangnya dari yang MAHA ESA. Khasiat Membantu meningkatkan daya ingatan tahap kecerdasan minda & IQ & konsentrasi minda / memperbaiki sistem perjalanan darah / Mencantikkan kulit / Membantu membekalkan bahan keperluan dalam badan untuk baik pulih sel-sel, tumbesaran dan fungsi organ dalam badan / Mengandungi serat, protein, banyak vitamin & mineral yang baik untuk badan / Membantu menenangkan & tidur malam yang nyenyak / Menggunakan krimer bukan tenusu Minuman bernutrisi Smart Coco A+ adalah fomulasi istimewa yang berpontensi untuk meningkatkan daya ingatan, konsentrasi minda, peredaran darah serta sebagai ajen antioksida. Ianya diadun dari bahan bahan makanan yang baik sebagai ubatan dan herba terpilih dan berkualiti seperti serbuk koko, vitamin, madu, malt & gingko biloba. http://1.bp.blogspot.com/_7TE8FgCS978/SyXfsrj_AAI/AAAAAAAABbE/U_HVB7lPjGs/s400/image399.jpg Harga RM 21 (sekotak), RM40 (2 kotak) Isi 15 sachet X 25g Aturan Minum Minum 1-3 sachet sehari Kos Penghantaran RM 6 (Pos Laju) Jus Al-Khaira Al-Khaira bermaksud “yang baik”. Seperti namanya, jus Al-Khaira adalah formulasi istimewa & unik bermanfaat untuk memelihara keseluruhan kesihatan dan kesegaran badan. Ia mengandungi 10 ramuan utama yang mana dikatakan makanan semulajadi yang terbaik di alam ini dan mempunyai banyak kebaikan. Ianya terdiri dari ekstrak-ekstrak delima, kurma, kismis, buah tin, badam, aloe vera, centella, madu asli, gamat dan minyak zaitun. Testimoni: Saya adalah seorang pekerja di sebuah syarikat swasta. Mungkin kerana faktor umur, dan terlalu banyak masaalah yang saya fikirkan samada masaalah peribadi atau kerja, serta tanggungjawab yang banyak, saya sering merasa tertekan,stress serta terlupa dan selalu tidak dapat menjalankan kerja dengan baik. Boss sering menegur saya kerana banyak melakukan kesilapan dan kerja saya tidak siap. Saya merasa risau dengan keadaan ini. Mujur ada kawan saya yang mengesyorkan Smart Coco A+. Setelah saya ambil sehari 2 bungkus untuk selama beberapa minggu, saya merasakan kerja mula menjadi lebih mudah dan kurang stress. Saya dapat fokus kepada kerja dan keluarga dengan lebih baik. Kerja berjalan lebih lancar dan saya menjadi lebih tenang. Malah Boss mula memuji kerja saya. Saya gembira dengan perubahan terbaru ini. Puan Alina, Kuala Lumpur ----------------------------------------------------------------- Saya adalah seorang pelajar Tingkatan 4. Selepas sebulan saya mengambil Smart Coco A+, lebih 50% jerawat yang penuh di muka saya telah berkurangan tanpa saya memakai ubat yang lain. Ramai kawan2 saya berasa hairan apa yang telah saya lakukan kerana muka saya menjadi lebih licin. Di kelas juga ada peningkatan markah dalam peperiksaan saya. Saya berasa gembira kerana dengan mengambil Smart Coco A+, bukan saja saya lebih fokus dan daya ingatan saya lebih meningkat, tetapi jerawat di muka saya telah berkurangan seperti 2 dalam 1. Saya merasa gembira. Terima Kasih Smart Coco A+!! Azimi, 16 tahun, MRSM ----------------------------------------------------------------- Anak saya akan menduduki UPSR tahun ini. Saya risau dengan prestasi pelajarannya yang selalu mendapat merah, terutamanya Matematik. Saya berikhtiar dengan menghantarnya ke tuisyen, di samping memberinya minuman Smart Coco A+ ini. Alhamdullillah, setelah mengambil 3-4 kotak Smart Coco A+ sebanyak 2 bungkus sehari, prestasinya mula meningkat kerana katanya dia dapat fokus dan faham serta mengingati ajaran cikgu di dalam kelas dan tuisyen. Keputusannya meningkat ke C sekarang. Saya terus memberinya minuman Smart Coco A+ ini dan yakin prestasinya akan terus meningkat kerana masa masih panjang untuknya belajar sehingga ke peringkat Universiti, itulah harapan saya bersama Smart Coco A+ En Daud, Johor Bahru
anep
15-12-2009, 09:01 AM
Dengarkan segmen kami di IKIM.fm (klik untuk streaming (http://www.ikim.gov.my/ikim.fm/)) pada 8, 22 dan 29 Disember ini (Selasa), jam 11.15 pagi. Berhati-hati dengan gelombang kedua virus H1N1 yang bakal melanda. Pastikan anda menjaga kebersihan diri dan mengambil langkah-langkah pencegahan. Pastikan tahap imun anda berada pada tahap terbaik dengan Jus Al-Khaira.
anep
15-12-2009, 01:53 PM
Rahsia Smart Coco A+: Serbuk Koko - Buah koko telah dijumpai di Amazon, South Amerika beribu tahun yang lalu. Sejak itu, koko adalah makanan atau minuman berkhasiat yang telah banyak dinikmati dan disukai oleh semua peringkat umur. Koko mengandungi polyphenois & filavanois yang menjadi agen kuat kepada antioksida. Antara potensi khasiat koko adalah: 1) Mengurangkan risiko penyakit sistem peredaran & penafasan 2) Meningkatkan kadar kolesterol baik HDL dari LDL. 3) Mengurangkan risiko penyakit jantung. 4) Mengurangkan risiko penyakit darah tinggi 5) Tidur malam yang nyenyak. Kismis - Kismis adalah makanan & manisan semulajadi. Ianya adalah sumber yang baik untuk fiber, vitamin & mineral seperti Vitamin B, Kalsium, Potasium, dan zat besi. Kismis juga adalah antioksida yang baik untuk melambatkan proses penuaan.. Kismis mempunyai kandungan fruktos yang tinggi dan tidak mengandungi bahan pengawet. Di kebanyakan negara, kismis juga dikatakan makanan yang baik untuk minda. Gingko Biloba - Gingko adalah spesis pokok tertua didunia. Di Eropah & Amerika Syarikat, makanan tambahan dari gingko adalah bahan herba yang tinggi jualannya termasuk di France & German. Gingko secara tradisional digunakan untuk mempertingkatkan daya ingatan, konsentrasi minda dan memperbaiki sistem peredaran darah didalam badan. Gingko juga mengandungi 2 jenis antioksida iaitu flavanoids & terpenoids yang dapat mengurangkan atau menghalang radikal bebas dalam badan yang dipercayai menjadi penyebab penyakit seperti sakit jantung, kanser dan penyakit alzheimer's dan lain lain penyakit pelupa dan hilang ingatan. Madu - Madu adalah sebagai pemanis dan bahan ubatan semulajadi yang telah digunakan berkurun lamanya dan ada disebut didalam Al-Quran. Sejarah ada menyatakan yang madu banyak digunakan sebagai penawar di zaman silam Mesir. Antara khasiat madu adalah : 1. Sebagai antioksida & baik untuk kecantikan kulit. 2. Menenangkan, anti fungi & berkhasiat. 3. Membaik pulih tisu badan & menjaga tahap kalsium dalam badan. 4. Anti-bakteria baik untuk masalah dalaman dan luaran. 5. Meningkatkan daya ketahanan badan. Kurma - Kurma adalah makanan seimbang yang baik untuk penghadaman makanan. Ia mampu member tenaga kepada badan manusia yang lesu dan baik untuk wanita sebelum dan selepas bersalin. Khasiatnya adalah tidak terkira dan kaya dengan serat, vitamin dan mineral yang baik untuk tumbesaran otot. Ia dapat membantu penyakit sembelit, penyakit usus dan masalah jantung. Malt - Bahan yang baik untuk fiber, mineral, protin & antioksida.

Tiada ulasan:

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...