Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Rabu, Jun 02, 2010

umi dan citer minggu lepas..

Assalamualaikum...ermm hari ni baru lega sikit...buat apa ekk umi ni sibuk sgt2 ya..ermm langsung tak sempat nak jengguk kawan..atau berblog...hehehe
ermm ader kijer umi lah tu..
ermmm citer pasal seminggu yg lepas penuh ngen aktiviti...
ni hari apa entah..
ooo hari sabtu lepas umi ajak alya ke pustaka awam..cian dia dah lama nak ke sana..umi buat kan kad..pustaka,,,nanti leh lah ke sana selalu..
ini lak...tupperware untuk kutu bulan 5 dan 6....
yg umi pun ader gakk tu..heheheh
ermmmm
ini untuk alya..bekas..coklat dan...air masak untuk dia bawak ke sekolah...hadiah dr abah untuk puteri nyer yg mucukkk

1 ulasan:

nza berkata...

patut la sunyi jerrrr...umi sibuk rupanya....rindu umi!!!! byknya tupperware tu...cantik2 belaka....

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...