Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Sabtu, Jun 12, 2010

serbu laut..keli kedua sebab lpskan hajat anakku

assalamualaikum..citer tentang semalam..ermm
semalam ajak abah gi mandi laut lagi nak cari tijin..kat pantai batu rakit ..terengganu..
dua malam berturut..ermm sebab malam mula2 tu..aliya dan abah tak pergi..
ermm dgn muka sedeyy aliya duk pujuk abah pergi mandi laut...sejak dr petang agi..ermm
abah buat2..mals jer..padahal..abah pun semangat jugakkk tu..
.
. lps umi siap2 masak.....siap kan bekalan nak bawak ke pantai...ermmm heheheh kul 7 ptg bonda ngen abang no5 datang satu family...
ermm apa lagi...umi tukai program..call adik mintak dia mai umah..ajak makan kat umah je lah..sebab abg no5 ader....jadi....meraikan mereka..umi hidangkan nasi...ermm kebetulan mereka..baru jer balik dr bercuti di pulau kapas..
ermmm happy tuu...
.
.
.
gulai kuning....best tu..nampak hudohhh jer tapi best heheheh
aliya ..siap tambah 3 kali...lauk lain namo dohhh...duk makan tijin jer hehehhe
umi hidangkan lauk gulai kuning tijin..yg kita 2 cari semalam kan kan kan..best gitu..liya sampai 3 kali tambah tu..walaupun isi dia kecik tp...best sgt2 manis kuahnya...
.
.
.
ermmm lps makan terus ke pantai
alhamdulillah....dah lepas liya nak gi mandi laut malam2 kan liya
mula2 malu...lps tu....tak hinggat dunia doh budok2 sukanyer mereka

Tiada ulasan:

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...