Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Jumaat, Jun 04, 2010

Kejadian ajaib~~!!

Assalamualaikum..ermm selamat pagi...jumaat yg mulia...sejak akhir2 ini kita banyak mendengar dan melihat perkara2 yg pelik dan beritya yang mengemparkan....???Kita juga melihat berita 2pelik di layar 2 internet..gerun nya...

macam biasa ..sarapan umi ngen...santapan rohani di pagi hari..ermm jengguk blog ...mesti nak cari ilmu terbaru dalam internet yg serba moden..petik aja kan terus kuar..umi jengguk blog kekawan..

http://syeragh.blogspot.com/

kejadian pelik

(umi copy paste dr blog kawan...semoga sama2 kita dapat renung2kan)

tetiba umi terbaca tentang perkara yang ajaib dan luar biasa terjadi di

Guetamala....fenomena iaitu...

Sinkhole- mendapan tanah terlampau

Ya Allah kuasa mu Allah.Adakah ini suatu bala?

ia memang bala allah turunkan untuk hamba nya yang engkar pada perintahnya....sedar2lah

dasyatnya

Kejadian yang berlaku ini berlaku beberapa hari lepas di Guetamala.. Aku ada melihat berita di TV3 tentangg
kejadian ini namun tidak jelas, dan pada mulanya kusangkakan fenomena puting beliung.. Setelah menelaah, ini adalah akibat dari fenomena Sinkhole- mendapan tanah terlampau dan antara pemangkin utama kejadian ini adalah Ribut tropika Agatha
Tengok gambar dibawah dan cuba teka berapa dalam lubang ini?
Lebar : 18 meter
Kedalaman : Mencecah sehingga ketinggian bangunan 30 tingkat
Percaya atau tidak? Terpulang..

3 ulasan:

SyerAgh PgrEE berkata...

hehe thanks.. xde msalah la.. nice blog.. follow u.

SyerAgh PgrEE berkata...

hehe thanks.. xde msalah la.. nice blog.. follow u.

::Umiliya6677:: berkata...

sama2..terima kasih follow..n..kongsi ya

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...