Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Khamis, Jun 03, 2010

Ibu dan Facebook (Full Version)

khas untuk yang bergelar ibu-ibu heheheh..terasalak..bila tenggok vedeo..ni huhuhuhu
....ummi dan blog heheheheh

6 ulasan:

nza berkata...

kha.kha.kha...mcm perli kaum ibu yg dok sibuk brFB tu....

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ berkata...

sgt nakal video itu.. =)
hahah, sutir kena!!!

deena farhana berkata...

huhu....notyy la..*gelak*

::Umiliya6677:: berkata...

tu lah kak nza ya..terasa lak ,,,hhehehe

::Umiliya6677:: berkata...

umi aliya...heheh memang terkena dah keh keh keh

::Umiliya6677:: berkata...

betul2 nakal kan deena hehe

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...