Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Rabu, Jun 02, 2010

citer hari ahad lepas

Salam.....ermm hari ini..hari ahad...anak sedara semalam tido umah ummi.............ermm pagi2 umi siap bekpes..simple2 jer.
ini anak sedara umi..namanyer kak de hheeheheh..duduk kak de makan dok baik..makan berdiri lahhh
bekpes...ke cek lat.....ermmmmm
.lps tu planing ngen abah nak ke sekolah liya bayar yuran..bulan..may ni..ermmm
alya duk bodek abah...nak balik...
waktu ni..dia baru jer habis peperiksaan..ermmm tapi sayang lak..lps tu..dia ader ngaji quran lakk huhuhuhu
sebelum tu umi kemas2 kan barang 2yang di beli kelmarin...
ermm terutama...hadiah untuk liya.,,.,sesaja tak tunjuk lagi kat dia...buat2 suspenn jelahh nak suh dia happy sikit bil;a balik dr sekolah tuu
hasil jahitan ummi
ermmm sambil2 menjahit..kemas2 barang2 yang baru di beli kelmarin ..ermmmm
masuk kan..barang2 kering semua kat dalam..bekas..ermm baru senang hati heheheheh
tersusun sudahhhhhhhhhhhhhhh
heheheh nanti mesti cakap nak menunjuk aaah tu..rakder eeehhh..sesajer koleksi tohhhhhhhh
ermmmm petang niii seharian umi duk kemas2 dapurrrrr..fuyoo dah banyak upernyer koleksi tupperware umi yaayaayayay

Tiada ulasan:

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...