Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Jumaat, Jun 11, 2010

citer alya dan ayoh chik nyer kelmarin

assalamualaikum..salam hari jumaat yang indah,,,ernmmmm semalam tido umah bonda...alya lak tido umah ayoh chik nyer..abah lak kijer heheheh
pagi yang nyaman ini..abah ambik kesempatan...mesin rumput selepas ambik umi dan liya tadi..
.
.
.
pagi2 lps abah balik kijer terus datang ambik umi umah bonda,,
ermm citer tentang kelmarin yang penuh ngen aktiviti..
start jer kul 12 kami kuar umah..nak ke kenduri...
kelmarin.
selesai tempat kenduri tu..umi ke kt jap ambik tupperware yang kak ipar kirim tuy..
lps tu singgah...atas pasar payang beli kan tudung...
lps tu dah janji ngen liya..nak beli baju muslimah...terengganu dia tu
syukur
semuanye selesai
ermm
hadiah dr umi dan abah untuk liya..cayang kamu
abah belikan liya baju warna hijau umi lak warna coklat muda
ermm
.
.
.
lps tu terus balik
nanti nak singgah hantar tupperware umah abang lak,,
.
.
.
dalam perjalanan balik..dr kt jumpa ngen abang (ayoh chik liya) dia terus berhenti ajak liya naik kete dia..katanya nak ajak budak2 raund bot kat sungai terengganu..
aliya apa lagi happy lah dia tu...
..ermmm umi terus ke..umah kak ipar hantar tupperware..
.
.
happy nyerrr...citer umiliya bersama family
lps tu...jumpa ngen adik..dia ajak gi pantai malam ni..nak cario tijin( macam kepaoh kecik )
best looo
balik......umah jap ..ambik baju..lps tu lps magrib abang hantar umi umah bonda...abah lak nak gi kijer ermmm
aliya masih agi duk umah ayoh chik nyer..
aliya tak ikut lah sebab..dia baru balik jalan2 tadi
..
ermmmm

Tiada ulasan:

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...