Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Rabu, Jun 02, 2010

cerita sabtu lepas

assalamualaikum..ermm cerita sabtu lepas..yg penuh ngen aktiviti2..sampaikan...menjahit umi langsung tak di sentuh,,kak pah dah call tanya camna..ngen alas meja scerting..ermm insyallah ahad umi start buat...sebab sebelum 5 hb dah nak ambik er,,,insyallah ..siapkan jugakk
semoga Allah memberi ummi kesihatan..dan..di permudahkan aminn
ermmm malam..jumaat tu..buat dadih....ermmmmm
esok kan sabtu abah ader umah..mesti kijer abah ngen anak..bukak tutup peti jer kalau ....pencuci mulut ni ader kat peti ais..
Tupperware
tuuuu
hari sabtu...nyer aktiviti...
ermm pagi2 umi ...sediakan bekpes..sempoi jer..sebab hari ni kangg ader kenduri dah janji ngen adik..lepas kul; 3 .ptg jer pergi...sebab sebelah pagi...umi ngen abah nak ke...kt..umi nak ambik tupperware yg cikgu alya tempah tu...dan lagi....abah lak...nak beli barang untuk baiki..apa entah umi pun dok au goookk heheh
..
alhamdulillah selesai....urusan ummi ...abah terus ke kedai barang elektronik..umi lak..singgah kedai mee soya...tenggok2 barang2 nak buat muffin ermmmm
muffin
jjjjjjjjjjjj
bekas..muffin yg umi belikan..ermmtak sabar lah tu..si liya menunggu umi buatkan muffin untukl dia..cian lak anak ummi tu
buat kad perpustakaan
..
llll
selesai...siap..pinjam buku kat pustaka..terus balik umah..solat zohor..dan jap2 agi..kul 3..nak ke majlis kahwin lak..ermm
inilah pak sedra umi sebelah ayah..yg satu2nyer masih tinggal..pak sedara umi ni..di panggil pok su..ermm mirip.sgt2 wajah ayah ermmm
petang ..lps selsai....duk umah jap.....kak ipar tepon..jemput datang umah dia malam..ni....nak ajak makan2..ermm abag pergi...mengail ikan dapat ikan besar2..ermm menjamu selera..sambil2 meraikan...pemergian anak sedara ..umi yg sulong nio..nak pergui kerja...ermmm menjadi cheff ..atas kapal..e
inilah anak sedara ..ummi yg sulong...dah dapat kerja..sebelum ni..masih belajar kat inforana..bahagian tukang masak..semoga berjaya..dan di permudah kan ye along..
tahniah

2 ulasan:

deena farhana berkata...

wah...terliur pulak tgk pencuci mulut kat peti tu...heee

::Umiliya6677:: berkata...

salam deena..tu aahh..sesaje buat..kebetulan ank sedara ader kat umah..lps tu abang ajak makan nasi kat umah dia..bawak sana jugaklah,,heheh buah tangan

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...