Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Rabu, Jun 09, 2010

aktiviti cuti abahumiliya

Assalamualaikum..
salam sejahtera kepada kawan2 ummi serta seisi keluarga..selamat bercuti pada semua..terutama..untuk bonda umi...ermm...dam mucuk umi tu...alya ku cayang..
sempena cuti sekolah ni..rajin2 mengaji al-quran ya,,,buku tanda yg di beri guru sekjolah mesti lah lengkap ya....umi bersyukur liya...menjadi anak yg solehhah dengar cakap ummi n abah..gurui2 kat sekolah..
aktiviti alya cuti sekolah ni...
1~~ ikut ummi abah gi jamuan...
2~~~ siapkan kerja2 sekolah
3~~ kemaskan bilik
4~~ mengikut peraturan cuti ni..
1)bangun pagi ngaji al-quran dulu
2) membaca dan siapkan kerja2 sekolah ya
3) buat lah apa2 yang patut....
tp umi tenggok sepanjang cuti sekolah alya sellalu duk main ngen halimunan 2 ya sedeyy lak..selalu cakap[ sorang2..duk jadi cikgu kepada halimunan nye hheheheheh
nantilah ader rezeki..aliya dapat adik ya..insyallah..semoga Allah murah kan rezeki zuriat lagi kepada ummi ya liya.. jgn lupa selalu doakan selepas solat dan sebelum mulakan harian..dgn membaca al-quran
sepanjang cuti sekolah ni..alya ikut umi ke majlis kahwin..ermmm
sampai naik tension dah liya gi jamuan ''
happy lah tu...leh tolong pegang kain pengantin hehehhe
sukernyer bbudak2 leh bergambar ngen pengantin...mereka gembiralah..dia cakap..pengantin macam puteri raja
comelnye anak sedara abg ni ...macam puteri
selmat pengantin baru untukl mida
apa yg liya suka..
??
ermm selepas siap menjamu selera....
ada ke patut???
umi cepatlah gi bayar duit tu,,,,nanti kan aliya nak coklat
(jumpa ngen tuan umah..bersalam...leh dia kata...bayar duit)
bertuah punya anak hehehehe
apa yang mereka suka??
dapat cenderahati atau...sumbangan dr pengantin tu lahhh

1 ulasan:

abah aman berkata...

salam umiliya,
sama jugak la dengan anak abahaman, bila cuti sekolah semuanya cuti. Dah dekat buka sekolah nanti baru buka buku tu...

Sesekali boleh jengok blog dia: duniakuyasin.blogspot.com

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...