Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Ahad, Mei 16, 2010

umi ngen tugas

Assalamualaikum..citer hari ini...semalam tido umah bonda...pepagi tadi abah balik kijer terus datang ambik...tinggal liya umah bonda..petang baru pergi ambik..cian liya..merajuk tunggu umi ngen abah datang dan hantar baju...umi lupa baju dia tak bawak kelmarin..sampai jer terus muncung..ermm liya duk umah kak ipar kat airport...ermmmmm
maaf yer liya..hari ini umi kene siapkan langsir2 tu...umi start menjahit dr pagi...berhenti masak jap..mandi solat zohor..lps tu ambung semula..
penatttttttttttttttt
sgt2..ermmmm
abah tolong jugak...tolong...iron tadi..ermm tq yer abah
.
.
.
.
.
.
mlm lps solat magrib kak ipar hidanngkan nasi gorengg..
erm..lps tu..siap nak ke umah pak sedara ..lak abah nak gi tenggok,,sebab semalam kita pergi abah..lom gi agiii
.
.
.
.
puteri durian....tenggok...suker nyer dia makan durian..
kakak aliya alergik durian..sampai umi....mintak dia makan.....umi cakap..kalau liya makan sikit jer umi kan beli cadberry ..yang besarrr hhehehe
,
,
,
langsung toklehhh ..cebik jerr..aliya nmemang tak suka duyan hhuhuhuhu
alhamdulillah sherr dah siap..tunggu yang tebal jer agi lom siap..hari ni baru siap 5 keping jer taruk kertas gam..insyallah esok nak kene siapkan

1 ulasan:

MAMASYAZA berkata...

bestnya kalo dpt jait langsir seniri..tapi bila tu....???

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...