Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Ahad, Mei 02, 2010

sudah selesai untuk bulan ni.................

alhamdulillah petang ni ..dapat rezeki menjahit..tadi kak pah tokey umi datang..hantar..fulus...ermmm ..selesai lah cadar2 kontrek tu yg umi jahit tu....sikit jer umi jahit tp..alhamdulillah lah ..
tenggok ...tempat umi menjahit yg lintang pukangg
urusan tupperware pun...untuk bulan ni alhamdulillah dah settle semuanya.
rase ringan sikit kepala hotak ni hehehhe
.
.
.
.
macam lah besar sgt bisness dia..sampai sakit kepala hotak heheheh
baru secotek....dah macam ,,tokey balak lak...sibuk kuh kuh kuh
model tupperware
heheheheheheheh
abah baru jer pergi kijer jap tadi.....abah masuk kul 8.30 ,malam ni mintak abah masukkan duit ccp...hari tuh yg umi order ngen ira kat kemaman tu....
mintak abah tolong masukkan ke acaunt ira
.
.
.
.
hari tu jabatan alam sekitar ni lah yg di cari2 padahal belakang bangunan yayasan je..sampai pusing ketam mencari nyer..ermmmm
darat hulu hilir silat imformation...jauhhhhhhhh nung kat belakang tokong budha umi gitau abah...
alih2 abah cari dok juper...ermm heheheheh

1 ulasan:

nza berkata...

Alhamdulillah.....legakn....

Comel jerr model tuppeware umi tu....

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...