Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Ahad, Mei 02, 2010

ketam oooooooooooo ketam

Assalamualaikum..ermm hari ni cuti agi..ni gambar2 kelmarin....sabtu...sesaje gi umah bonda tp bonda tak ade ,bonda ke kl ..ikut kak ipar ajak gi rombongan pertunangan,
kul 1 adik n my family duk rancang nak gi makan nasi tengah hari kat pantai tok jembal,pantai kampung sayer lah tu...
ermmm besttt gulai ketam looo
ketam tu abang ipar yg duk tangkap sendiri kelmarin dulu nyer...kelmarin lak,,,kami xcited gak duk tenggok mereka tangkap ketam2 tu..uper2nyer mudah sgt 2,,kejap2 jer gi ambik kat bubu ..ke beto ..mereka panggil bender tangkap ketam tu.
gambar2 ni blur gila2 ..kamera lupa bawak..kamera kat tepon cap unta jer yg ader hehehe..tp takpelah asalkan ader kenangan..itu btoi tak..
suker sgt liya leh main pondok2
hajat hati nak nunjuk2 gambar2 ketam ni kat abah kan liya
tak apalah leh main masak2 tu...biasa duk main olok 2 ni leh main masak2 sungguh..
sampai jer terus menjamu selera...ermm best nyer..tapi rase macam tak lengkap lak bila abah tak ader bersama....
tp nak wak camna abah kerja hari ni
selesai makan -makan adik umi ngen anak sepupu terus nyalakan api ..untuk main pondok2 ermmm
selamat menjamu selera...ermmm seronoknya dapat makan ramai2 tau dokkk
amboi2..makan pon pakai spek tercekek tulang ketammm kang baru tauuu
bakar ketam ikan dan siap2 rebus ...l\ketam cicah sos ermmm
best2
jempur\t2 makan ya..ketam rongeng ke apa ni ekkk

2 ulasan:

nza berkata...

umi, mana ketam tuuuu......

nza berkata...

ha.ha.ha...hari nie baru nmpak la ketamnya...banyak tu....ank2 kak nza suka sgt makan ketam ttp kt sini susah nk dpt n mahal sgt la.....

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...