Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Isnin, Mei 17, 2010

hari yg penuh dgn........cerita

Assalamualaikum..ermm hari ni..isnin tanggal 17 hb 5 2010...
ermm ini malam sudah larut heheheheh....
umi duk ralit duk tenggok gambar2 tupperware kat blog kekawan indonesia...ermmm menyeronokkannn,',
comel2nyer tuperware di sana kan kan kan
,
,
,
tanpa ku sedari jam di dinding udahh...pukol 1 donggg..
patutlah abah mesej..mau tumbang udahhh dongggg..heheheh
tergeliat lidah kuu...berkecek indon heheheh.
.
.
.
cerita tentanh hari ini..eh ehe he kelmarin lahh.
.
.
pagi2 tadi....umi ngah di lamun asmaradana,...heheheh hujan renyai2 hajat hati nak sambung tido heheheh.
.
.
tersentak dr lamunan heheheeh..dek ketukan pintu dr kak pah heheheh tokey tempat umi jahit tu lah heheheh
.
.
.
ermm ader sedikit pembetulan katanya..nasib baik umi lom siapkan habis..kalau takkkkkkkkkkkkk
pecat lah jawabnyer..syukran syukran hehehe
inilak anak sedara ku yg comel lote..
ermm tadi ptg umi dah kidnap depa ni mai umah ummi...di sebabkan abah kijer malam ini..donggg
ini lak potret nya dia mabil oleh lioya waktu singgah sebentar sebelum balik umah ....umi singgah beli lips....celak mata..ermm ader aaahh barang2 secret untuk bulan ini...fuhhhhh memang berbaloi2,,,heheheheh'
promosi2
o
o
ermmm...salam..ni lah nak citerrrr
tadi pagi ke bandar jap..temankan abah kat hospiotalll
ramainyer..yg tunggu gilirannnnnnnnnnnn
.lps balik dr hospital..umi ajak abah singgah ambik tupperware yg starter kit 2 kotak..ermmmm
sononyerrr..disebabkan bulan ni adik umi yg boleh...ermm terlewat kit jer..dia nak kasi pezent tu buat bonda tercinta semperna hari ibu,,tp lewat sikit takpe kan bonda kan kan kan
selamat hari ibuuu
oppppp lom siap sepenuhnyerrrr...sebab dah lewat sgt balik dr kt..hari kangggg ader jemputan baca yassin untuk kenduri cukur rambut anak sepupu..dan bacaan yassin untuk bapak sedara yg sakit tenat....(barah usus) beliau sedang bertarung nyawa menahan penyakit...semoga kekawan2 umi sudi mendoakan bapak sedara umidi percepatkan sembuh..dan di panjang kan umurrr
beliau seorang bapak sedara yg sporting dan baik hati sgt2
alhamdulillah..n ramai nyer tetamu yg datang..semuanya dr kalangan muslimah aminnnnnnnnn
.
.
.
umi ngen kakak
hehehehe
kakak umi yggggg poyo jer tuuuu
ini bapak saudara umi..yg sedang sakit...dulu nya seorang yg periang..lucu..dan suka sgt buat lawak....
kesian umi tenggok..tabah nyer hati beliau serta keluarga menerima dugaan yg menimpa beliau...
aliya baru jer sampai..kul 4.30 ...umi dah siap2 baca yassin..dia sampai jer terus...makan..heheheh
time makanngggg ermm nasi....kuning..lauk gulai kambing dan gulai ikan tongkol heheh ermm best sungguhhhhhhhhhh
syukur...masih berpeluang ..berada di taman -taman syurga.....
majlis 2 agama beginilah di panggil taman2 syurga..dekat2kan lah hati2 kami..dgn majlis agama,,,dan majlis ilmu..aminnn
alhamdulillah selesai ....semuanya ..umi singgah umah bonda jap..hantar tupperware starter yg
adik dapat untuk giliran bulan 5 ni hehehe..sesaja umi ambik cepat kit..sepatutnya...26hb 5 ...hujung bulan,,di sebabkan tadi ...gi bandar..terus singgah ermm
aufi ngen sapa tuuuuuuuuuuuuu
geramnyer tenggok si aufi niii
kakak liya n aufiiiiiiiiiii
hehehheheh siap2 tayang agi tuh tuh tuh
bengkel..perabut adikkkkkkkkkk
ermmm
comel kan kan kan
.
umi n abah liyaaaaaaaaa

2 ulasan:

nza berkata...

full xtvt tu...wah, aufi pn dh besar...dh ok ke dia skrg umi...?

::Umiliya6677:: berkata...

tu lah kak nza..full xtvt hehhe...alhamdulillah aufi dah sihat...sekarang semakim tembamm..dan....lasak sgt2 heheh

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...