Cinta allah

"Ya Allah..... Tunjukkan kepada kami yang benar dan jadikan pilihan kami
mengikuti yang benar itu.Dan juga tunjukkan kepada kami yang tidak benar
dan permudahkan kami meninggalkannya." Amin.

Rabu, Mei 05, 2010

ermmmmmmm....nak bg tajuk apa ntah

ASSALAMUALAIKUM...
ermm hari ni rabu,,,,tadi lps aliya balik sekolah umi abah n liya ke umah bonda...sebab esok nak ke kota bharu pi jumpa bonda dulu....heheheh alih2 adik umi nak ikut gak..tak tau lah jadi ke tak...
.
.
.
.
balik umah bonda singgah ke si manja....jap...tenggok pakaian baby...nak belikan untuk 2 orang anak sedara baru ..semuanya boy...ermm
mesti happy liya nanti leh tenggok anak sedara baru kat kb tu..huhuhu
pilih2 baju ermmm best nyerr semuanyer comel2 kan kan kan
.
.
.
.
alhamdulillah.........sampa jer umah
inilah langsir2 umi kene jahit
ermmm merah nyer...cute sgt2.... ermm untuk bilik vip noooooooo

Tiada ulasan:

Kami di ijabkabulkan~~

......

.....

Daisypath - Personal picture

Daisypath Anniversary tickers

Puteri ku sayang

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Doa setiap bingkisan ku. .panjangkanlah umur dan berikanlah kesihatan dan murahkanlah rezeki pada ibu ku..jadikan suami ku suami soleh anakku anak solehah..amin...pintaku selalu pada Mu Ya Allah...